Gå til innhold

Radeon 9700 og Day Of Defeat, dårlig kombinasjon...

Anbefalte innlegg

Hei

Sitter her med en 4 år gammel "monster-pc" :oops: (p3 600mhz, 128mb sdram, osv...). Hadde tidligere et nVidia TNT2 Ultra, men spanderte et radeon 9700 på meg selv i den tro at bl.a. Day Of Defeat skulle kjøre diggere. Der tok jeg grundig feil... Har installert Catalyst 3.4, men opplever en utrolig fps-drop, ofte under 10. Er dette å forvente? Noen Forslag til hva som kan gjøres?

Caliber

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hørt mye tull med cat 3.4 drivere....ville det ikke kankje fungere med 3.2 intill de har en bugsfri driver?

(ps itillegg så er 128 mb systemminne veldig lite til dagens pill.....få deg mer minne først å se om kankje det hjelper) :yes:

:yes:

Lenke til kommentar
ATi kort fungerer heller ikke bra med Battlefield, jeg og min bror har Radeon 9500 Pro min bror har 9700 Pro og det lagger rett og slett..

Men en Format c: Ville nok ha hjulpet :yes:

jeg har radeon 9700 og battlefield funker helt fint her, ikke tegn til lagging engang

jeg spiller ikke DOD men regner med at det er en config fil der slik som det er i cs, gå inn i den og forandre ati_subdiv verdien til "o"

og ati_npatch verdien til "0" slå også at truform og vsync på advanced options i skjerminnstillingene

Lenke til kommentar
ATi kort fungerer heller ikke bra med Battlefield, jeg og min bror har Radeon 9500 Pro min bror har 9700 Pro og det lagger rett og slett..

Hehe, jeg og min bror har:

9500 Pro

Min bror har:

9700 PRO

:lol::lol::lol:

Åltså dere deler 9500 PRO + han har 9700 PRO i tilegg :lol:

Lenke til kommentar

jeg har radeon 9700 og battlefield funker helt fint her, ikke tegn til lagging engang

jeg spiller ikke DOD men regner med at det er en config fil der slik som det er i cs, gå inn i den og forandre ati_subdiv verdien til "o"

og ati_npatch verdien til "0" slå også at truform og vsync på advanced options i skjerminnstillingene

Det lagger ikke i CS 100 fps KONSTANT! Men det lagger bare i Battlefield hvis man spiller mot Botter, det er ikke CPU eller ram som du ser under..

hvis man spiller alene, lagger det ikke... :-/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...