AyeGee Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Har et spørsmål angående onlinespillingen i FIFA10. Som PS3 eier, og stor FIFA-fan fra tidlige kjøpte jeg meg FIFA09 i fjor, og begynte å spille en del på nettet. De første kampene fikk jeg jo selvfølgelig grisebank, men etter hvert begynte jeg å snu kampene. Det som var kjipt da, var at hver gang jeg klarte å enten score først, eller snu kampene, så tok det 5 sekunder, og så disconnected motstanderen. Kunne spille en hel dag uten å få en eneste seier pga folk disconnected hele tiden. Har selv DNF 0% på FIFA09. Det jeg lurer på da, er om det er kommet noe bedre system for dette i FIFA10. I FIFA09 gikk det å sette opp sine egne kamper og velge at man kun ville spille mot folk med DNF under 5% f.eks., men da tok det alltid så lang tid å få en motstander. Noen som har noen erfaringer? Gidder faktisk ikke kjøpe spillet en gang om det ikke har kommet noen bedre løsning. ##Mod-edit: endret emnetittel## Endret 7. november 2009 av Camrot Lenke til kommentar
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg får ihvertfall seier når motstander forlater spillet. Usikker på om det er noe forskjell om man avslutter kampen ingame (forfeit) eller slår av maskinen, enkelte sier de ikke får seier når motstander forlater Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 jeg vil si at problemet er løst..... noen av de første kampene jeg spilte var det folk som quitet men skjer ikke lenger siden folk har vel funnet ut at de taper kampen da uansett. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Du får seieren hvis de avslutter (3 - 0. Mange som forsatt avslutter i kamper. Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Da er det på en måte fikset. Skulle ønske de satt opp slik at man kunne velge å bare spille mot folk med under 5% DNF eller.no. Uten å måtte søke manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå