krjen156 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hei. Jeg lurte på om dere vet om et gratis MMORPG spill på nett. vennligst skriv om dere vet om et og hvorfor det er så bra. MVH: Krjen156 Lenke til kommentar
krjen156 Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Guild Wars Er det gratis da??? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Guild Wars Er det gratis da??? Gratis å spille, men koster å kjøpe. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Det koster penger å kjøpe, men er gratis å spille. Gratis mmorpg er blant annet The Perfect World og Runes of Magic. Jeg har ikke brukt mye tid med noen av de, men det var RoM som falt best i smak etter noen dager. Edit: Smårusk Endret 7. november 2009 av Deluze Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det koster penger å kjøpe, men er gratis å spille. Gratis mmorpg er blant annet The Perfect World og Runes of Magic. Jeg har ikke brukt mye tid med noen av de, men det var RoM som falt best i smak etter noen dager. Edit: Smårusk Runes of Magic er nok det beste,utenom guild wars Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Dungeons and Dragons Online er gratis hvis du installerer amerikansk versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå