sigrid Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Har en HP pavilion entertainment PC som jeg ønsker å koble mot min tv med HDMI kabel. Er vista på pc Har fått det til å fungere på et vis, må da endre manuelt fra vanlige pc høytalere til digital utgang på lydinnstillinger. Men da funker ikke lyd på pc, kun lyd på hdmi kabel. Hvordan kan jeg ordne dette slik at jeg slipper å skifte mellom digital utgang og vanlige pc-høytalere hver gang jeg skal bruke hdmi kabel? Så spørsmålet er om noen som vet hvordan jeg kan få pc til å velge rett utgang på lyden automatisk ut i fra om det er en hdmi-kabel eller ikke tilkoblet pc? Slik at når jeg feks velger at hdmi-utgangen med fn+f5 så aktiveres rett lyd utgang Lenke til kommentar
sigrid Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Ingen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Trur ikke det er noen annen måte å gjøre det på enn å skifte manuelt. Tar jo bare 2 sekunder da. Vil tro det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå