Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

[LØST!]Cooler Master HAF 922 eller Cooler Master HAF 932 ?

Anbefalte innlegg

hei jeg har tenkt og kjøpe nytt kabinett men jeg lurer på hvem er best av de her to HAF 922 eller HAF 932 jeg vil ha mest mulig plass for jeg skal ha ATI 5870 x2 og da trenger jeg litt plass og bra kjøling.

kan noe please svare meg takk :)

Endret av Krissma512
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begge har god kjøling. Selv sitter jeg fornøyd med 932, men savner støvfiltrene som er på 922 (dette er dog noe som kan trikses til med nylonstrømper blant annet).

Hvorvidt du får trykket inn 2x 5870 i en 922 vet jeg ikke, men anser det ikke som usannsynlig. Hvorvidt dette er noe du vil ha bruk for er en helt annen ting.

Lenke til kommentar
Begge har god kjøling. Selv sitter jeg fornøyd med 932, men savner støvfiltrene som er på 922 (dette er dog noe som kan trikses til med nylonstrømper blant annet).

Hvorvidt du får trykket inn 2x 5870 i en 922 vet jeg ikke, men anser det ikke som usannsynlig. Hvorvidt dette er noe du vil ha bruk for er en helt annen ting.

Endret av Krissma512
Lenke til kommentar
men er det noen som vet om jeg får plass til 5870 x1 i HAF 922?

Jepp, jeg tror ganske bestemt du skulle få plass til to "dual slot" skjermkort. Jeg har et HAF922 selv, mest fordi jeg ikke ønsket å ha maxi tower, men det er plenty med plass i det. Skulle du derimot ønske å ha 3 skjermkort, så tror jeg nok det kan bli et problem. Jeg har et Asus P6T Deluxe V2 hovedkort, og om ikke jeg husker helt feilt fra byggedagen (onsdag 4'e november) så var det akkurat plass til mitt HD4890 i nederste PCIe slot på hovedkortet, og da antar jeg at det burde gå med en 5870 også.

Lenke til kommentar

Når det gjelder skjermkort er det ett fett hvilken du velger, det er gooo plass uansett. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt 932 rett og slett fordi jeg liker den ekstra plassen. På 932 kan du ha 4 120mm-vifter på sidedøra(anbefales!), og du kan velge hvor du skal ha strømforsyninga.

Velg det du føler for, du blir ikke til å angre uansett.

Lenke til kommentar
Når det gjelder skjermkort er det ett fett hvilken du velger, det er gooo plass uansett. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt 932 rett og slett fordi jeg liker den ekstra plassen. På 932 kan du ha 4 120mm-vifter på sidedøra(anbefales!), og du kan velge hvor du skal ha strømforsyninga.

Velg det du føler for, du blir ikke til å angre uansett.

da blir det haf 922 :) takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...