Anders328 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) *fjernet* Endret 31. januar 2014 av Anders328 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Du må nesten poste noen skjermbilder eller forklare mer...hva mener du med eierskap og at det tar 1 minutt per fil? Jeg har Windows 7 på alle pcene mine nå, og har ikke opplevd dette, så vet ikke engang hva du snakker om. Hvordan oppstår problemene, i hvilken setting? Hva gjør du med filene? Hva tar et minutt? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg opplevde noe av det samme: "The file is locked by *unknown user*, would you like to open the file as read-only or open a copy for editing". Dette er på disker som er flyttet over fra xp eller annet. (En "slaktet" xp-kasse pluss endel usb-disker). Det som fungerte for meg var å gå inn i "computer" (eller "min datamaskin" som det het før). Merk disken (du må merke den "på ordentlig", ikke bare høyreklikke). Deretter høyreklikker du på den aktivt merkede disken og velger "security"/"sikkerhet" fanen. Her kan du (når du er logget inn som admin) sette "allow everyone". Sitter på xp-kassen min nå, så jeg har ikke skjermbilder for øyeblikket. Hvis du fortsatt plages, kan jeg se om jeg får lagt ut noen litt senere i dag. Lenke til kommentar
Anders328 Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) *fjernet* Endret 31. januar 2014 av Anders328 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå