martita Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 nå er det full stemming på Green Day og Paramore om hvem som har best musikkvideo på http://fuse.tv/ontv/shows/best-of-2009/index.html#votePanel please stem så mye dere bare orker på Green Day! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Stemte! På Paramore riktignok. Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Paramore er da langt bedre. De fikk min stemme Lenke til kommentar
someOen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Stemte Paramore for å irritere trådstarter. =P Lenke til kommentar
storken Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Stemte paramore rett og slett siden jeg liker den twilight sangen Lenke til kommentar
martita Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Stemte Paramore for å irritere trådstarter. =P ikke det at Paramore er dårlig azza... bare det at Green Day er bedre! Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Eg stemde Green Day Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg stemte ikke nødvendigvis for å se Paramore vinne. Jeg stemte for å se Green Day tape. Lenke til kommentar
martita Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 haha Green Day kommer til å vinne Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Stemmer nok Paramore liker de bedre enn green day Lenke til kommentar
martita Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 hvorfor mener de fleste at Paramore er best? de er jo kun blitt populære på grunn av Twilight, å ikke på grun nav at musikken er bra, sånn som Green Day? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Fordi smak er individuelt. Og FFY, så var Paramore store lenge før Twilight. Edit: Det kan jo hende enkelte også stemmer fordi de synes videoen/sangen faktisk var bedre, istedet for å være en urokkelig fanboy/girl. Endret 8. november 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Stemte Green Day, kun pga. jeg fortsatt henger igjen i den tiden de var bra (Dookie), og fordi jeg hater Paramore for den Twilight-sangen. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Stemte Paramore. Liker musikken dems bedere enn GD sin. Edit: Stemte 10 ganger på Paramore just for the sake of it Endret 8. november 2009 av Kaare_Jay Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 OK å stemme på noen andre enn Green Day eller Paramore? Da tar jeg Rise Against. Hadde det vært bare GD og Paramore, hadde det vært vanskeligere, Green Day er et langt bedre band enn Paramore, men Know Your Enemy er en kjedelig sang og en kjedelig video, Paramore er et dårligere band enn Green Day, men låta har mer snært... Lenke til kommentar
martita Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 jaja.. noe tull med stemmegreia i går, så halvparten av stemmene på Green Day endte på førsterunden av en merkelig grunn. takk til dem som stemte ialfal er enig i at Know your enemy ikke er den beste sangen til GD... Lenke til kommentar
radalf Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Paramore er vel litt mer originale enn Green Day som fortsatt kjører C-G-A-F siden 1989. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Men Paramore solgte sjela si og alt som noensinne var nogenlunde bra med dem ved å lage den sangen til Twilight. edit: To n-er i "sangen". Endret 11. november 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå