Sirheadly Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Kan heller ikke forstå hva som er gale med nye msnen. Har ikke hatt noen problemer med den. Og syns layouten ser bedre ut på den nye en de eldre versjonene. Edit: leif var her. Leif er fortsatt der. ikke no lenger Ikke? Dønn Edit: Kan ikke forstå hva dere griner sånn for. Hva er det som er så gale med den nye MSN? Endret 7. november 2009 av sirhedly Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Man er vel ikke nødt til å oppgradere? 8.1 funker fint her fremdeles... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Min stemme går til Pidgin. Den har fungerande klienter for Windows, Mac OS X, samt Linux. I tillegg er den ein 'universal chat client', som betyr at den ikkje berre er 'kompatibel' med MSN - men også IRC, AIM, Google Talk og ein heil masse meir som eg aldri har høyrd om. Ein klient for alt, som kan brukast på alt. Red.: Linuxversjonen har i kvartfall ikkje støtte for webkamera, usikker på Windows og Mac OS X sine klientar har den støtten. Eg kan i kvartfall leve utan. Støtter den. Pidgin eier alt annet av drittklienter. Den store fordelen ved den er at den ihvertfal er stabil i motsetning til mye av det andre (spessielt i motsetning til WLM som aldri fungerer). Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 http://apatch.org/ Anbefaler A-Patch for å bli kvitt alt man ikke trenger i WLM. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Ikke hatt ett eneste problem med den nyeste versjonen. Skjønner ikke at folk klager. Det folk sikkert klager over er all den uoversiktlige dritten som kommer første gang man starter Messenger. Her har jeg fernet favoritt drittet og mye annet møkk som egentlig skal være lengere nede på bildet (her er det bare reklame (vises ikke nå)). ProTip: Meldingene lagres ukryptert. Update: Ja nå er A-PATCH "installert". Vi liker Islam gjør vi ikke? Jada, liker ikke religiøse reklamer. Brannmuren advarte mot Messenger siden A-PATCH hadde endret messenger. Men antar ingenting av mine meldinger og passord sendes til en 3'e part... Kjøre WireShark kanskje? Slik ser det nå ut: Endret 11. november 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå