Duffo Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 noen som ikke kommer inn på msn? er man virkelig nødt å laste ned den nye stygge msnen?!?! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Du blir fort vant til den. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg kjører Live Messenger 8.1 fremdeles... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Jepp fikk den meldingen i dag også, jeg var den siste jeg vet om så fikk den alle andre har blitt "tvunget" eller gjort det frivillig tidligere. Endret 7. november 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Er noe dritt. Var også nødt for å logge inn. Et par forbedringer er det, men jeg liker ikke layouten. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Trodde du hadde feilstavet "mensen" jeg.. trodde det var morotråd. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det er så mye piss med disse nye versjonene at jeg også blir forbanna. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Prøv aMSN http://www.amsn-project.net/ Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Trodde du hadde feilstavet "mensen" jeg.. trodde det var morotråd. Ahaha var det jeg så først og Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Blir fort vant (staves det vant eller vandt?) til den nye msnen... Jeg byttet til den nye med en gang jeg fant ut at jeg kunne logge på på flere steder samtidig. Så ble jeg vant til den med en gang Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Prøv aMSN http://www.amsn-project.net/ Støtter denne med hele mitt hjerte! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hva er så mye bedre med aMSN? Alle mulighetene de reklamerer for finnes jo i vanlige MSN. Men er det et lettere program? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det er mye lettere, det inneholder ingen reklame, du installerer kun de funksjonene du trenger og sparer også plass. Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Min stemme går til Pidgin. Den har fungerande klienter for Windows, Mac OS X, samt Linux. I tillegg er den ein 'universal chat client', som betyr at den ikkje berre er 'kompatibel' med MSN - men også IRC, AIM, Google Talk og ein heil masse meir som eg aldri har høyrd om. Ein klient for alt, som kan brukast på alt. Red.: Linuxversjonen har i kvartfall ikkje støtte for webkamera, usikker på Windows og Mac OS X sine klientar har den støtten. Eg kan i kvartfall leve utan. Endret 7. november 2009 av JarlG Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ikke hatt ett eneste problem med den nyeste versjonen. Skjønner ikke at folk klager. Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Kan heller ikke forstå hva som er gale med nye msnen. Har ikke hatt noen problemer med den. Og syns layouten ser bedre ut på den nye en de eldre versjonene. Edit: leif var her. Endret 7. november 2009 av sirhedly Lenke til kommentar
Quick Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Fikk samme melding i går... Blitt mer vant med den, men foretrekker mye heller den gamle versjonen. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Kan heller ikke forstå vha som er gale med den nye msnen. Har ikke hatt noen problemer med den. Og syns layouten ser bedre ut på den nye en dei eldre versjonene. Edit: leif var her. Leif er fortsatt der. Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Kan heller ikke forstå hva som er gale med nye msnen. Har ikke hatt noen problemer med den. Og syns layouten ser bedre ut på den nye en de eldre versjonene. Edit: leif var her. Leif er fortsatt der. ikke no lenger OT Den nye msnen er jo ikke så verst. Liker den veldig godt. Endret 7. november 2009 av sirhedly Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Kan heller ikke forstå vha som er gale med nye msnen. Har ikke hatt noen problemer med den. Og syns layouten ser bedre ut på den nye en de eldre versjonene. Edit: leif var her. Leif er fortsatt der. ikke no lenger Ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå