Lugaid Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Si deres favoritt episode! Min er Casa Bonita. Cartman tar helt av der! Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Scott Tenorman Must Die! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Casa Bonita - den minner meg veldig om fallout 3 v en eller annen grunn noe av det, det med hunden osv Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Casa Bonita og Scott Tenorman er legendariske, så skriver under på den Likte forøvrig også den siste, med fagsene! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Er så mange bra... Pinkeye og Night of the Living Homeless velger jeg Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Den nye var fantastisk bra den også Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 "The Breast cancer show ever", og "the dog whisperer" Lenke til kommentar
Arthurjo2 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 "The Death of Eric Cartman", "Cartman Joins NAMBLA" og "Le Petit Tourette" Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 sesong 5 generelt er jo konge Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Må ikke glemme ''Make Love Not Warcraft'' Lenke til kommentar
Heimlaga Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Grey dawn Goobacks The F Word Cartman Joins NAMBLA Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 All Butters-episodane er gull! Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Make Love Not Warcraft... definitivt min favoritt... Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Make Love Not Warcraft... definitivt min favoritt... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Den episoden jeg har sett mest ganger er nok Scott Tenorman Must Die, fantastisk episode. Andre favorittepisoder : AWESOM-O, The Return of the Fellowship of the Ring to the Two Towers, Cartman's Silly Hate Crime 2000. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Le Petit Tourette ! Lo så mye, at jeg fikk fysisk vondt i kroppen... Lenke til kommentar
Lugaid Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Le Petit Tourette ! Lo så mye, at jeg fikk fysisk vondt i kroppen... Samme her. Men det episoden der de reiser til forelderene til Chef, får man jo se noen Rob Schneiner trailere, og den trailerd der dem bare sier, Derpti derti tum ta dert, and from the creators of Der! osv osv, er helt sykt bra Lo meg skakk ihjel.. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg har sett lite av South Park, så er egentlig ikke kvalifisert til å poste i denne tråden, men kommer allikevel med mine hittil favoritter: Episoden med Kanye West og Fish Sticks Episoden om toleranse ovenfor homofile, der vi ser Mr. Garrison spanke Teachers Ass. i klasserommet, pga. Cartman har gjort noe ulovlig. Og Scott Tenorman Must Die. Denne så jeg egentlig bare fordi den var ratet som en av de aller beste, og jeg likte den, men synes ikke den var veldig morsom før slutten av episoden. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Cartman joins NAMBLA! Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Butters' Bottom Bitch var jo bare fantastisk bra også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå