Gå til innhold

[Løst]Kjøpe nytt shooter rpg.

Anbefalte innlegg

Har nå kommet til det værste stedet å vere, jeg er lei av alle spillene mine! Så jeg trenger anbefalinger til nye spill, og sjangeren jeg er ute etter er altså rpg shooter, slik som fallout 3.

Jeg ser etter et spill som er like kult og ligner på STALKER SoC og jeg liker spill med et gigantisk utvalg av våpen og helst real life våpen. Og spillet må ha digg grafikk også da.

Spill jeg allerede har spilt (bare rpg shooters), så dere slipper å nevne noen av de:

-Fallout 3

-STALKER Shadow of Chernobyl og Clear Sky

-Borderlands

-Bioshock

-Farcry 2

Noen spill å anbefale?

N-N

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fallen earth er et fps-mmorpg med Fallout 3 stemning. Grafikken er desverre ikke topp, men det har absolutt potensiale. Spillte det litt for noen uker siden før dataen min gikk til he.... , men skal spille det en del igjen til uka og se om det er noe for meg :)

Billig er det også. Kan kjøpes på steam og sikkert enda billigere andre steder.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke lyst på noen gamle spill, helst litt nyere.

Prøvd Hellgate: London ?

Nå skal det sies at jeg egentlig ikke liker first-person shooters, men Hellgate: London føles litt som en blanding av en shooter og world of warcraft. Er quest chains og masse annet som tildels får tankene vekk fra det grufulle faktum at det er *grøsse* en first-person shooter. Eller så er jo Mass Effect veldig bra. Det er nok story til å føles som noe helt annet enn en rein shooter.

Lenke til kommentar
Hellgate: London var en stor flopp og serverne stengte i Januar. Tror et japansk selskap kjøpte det opp, men det finne sikke EU/US servere lenger.

Jo, men singel player funker jo....er et kanon fett spill. Synd at det gikk gale.

Mass Effect er bra.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Mass effect så jo kult ut! Tror jeg tar å kjøper det, mens jeg venter på STALKER - Call of Pripyat

EDIT: Tror jeg tar å kjøper de 5 utbygnings pakkene til Fallout 3 og.

Sjefern, nei det var ikke det spillet jeg mente men det deus ex.

Endret av nikolai-n
Lenke til kommentar
Hellgate: London var en stor flopp og serverne stengte i Januar. Tror et japansk selskap kjøpte det opp, men det finne sikke EU/US servere lenger.

Jeg vet ikke om du har fått det med deg, men Hellgate: London kan spilles som reint single player spill og er da ikke avhengig av servere. Han sa ikkeno om at han ville ha multiplayer spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...