tomsi42 Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 "Buying a Nikon doesn't make you a photographer. It makes you a Nikon owner."- Author unknown men liker sitatet Veldig bra - er sikker på at akkurat den er tung å svelge for enkelte Tom Lenke til kommentar
fototim Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Det samme har blitt sagt om Pentax. Pentaxbrukere er i likhet med utstyret vårt mer robust, så vi tåler det. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 "Failure is always an option" Lenke til kommentar
# offline Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 "Jeg er helt sikker på at det er vanskeligere å ta gode bilder med crappy utstyr. Helt sikker." -C.B. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) It's not a camera. It's a Nikon. - "Al" i filmen Gotcha! fra 1985. Kenneth: ja, den Cartier Bresson, den Cartier Bresson... Han var en klok mann. Endret 25. november 2009 av Anew Lenke til kommentar
# offline Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg likte den. Måtte bare opp i denne tråden. Jøss, du har sett filmen Gotcha! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jøss, du har sett filmen Gotcha! Nei, jeg tror ikke det. Kjenner bare sitatet. Trodde egentlig det stammet fra en mer kjent film, men IMDB ga meg ikke rett på det - og man krangler ikke med Teh Internets. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Sitter å ser litt på Onelight DVD'en og denne kommentaen poppet ut av kjeften på Zack Arias. "I'm not gonna' win any awards with this photograph" -Zack Arias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå