space17 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ikke helt normal forside da jeg var innom: space Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Oi da. Siden Netshop har blitt hacket så burde vi som er kunder kanskje bekymre oss litt om vår personlige info er trygg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Etter det jeg har sett av kodingsproblemer selv i layouten deres til tider overrasker det ikke Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 oppdage det nettop selv så ikke noe handling derfra før over helga Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 får jeg spam nå blir jeg lettere bitter Lenke til kommentar
Nator Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Så også det der nå... *bekymret* ikke noen overraskelse, nei... Kodinga deres kunne vært bedre. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hvor lang tid tar det før dette blir fikset da? Lenke til kommentar
melsom Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Husk dere.. Netshop flytter til splitter nye lokaler i helgen. Det er mye mulig at sidene er nede grunnet dette. Dog en noe merkelig måte å fortelle sine kunder at de ikke tar imot nye bestillinger før mandag. NSASA står vel forøvrig for NetShop ASA. Så denne siden er nok signert av Netshop sine teknikere eller lignende. Endret 6. november 2009 av melsom Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Hehe Stemmer nok det melsom sier angående flytting. Endret 6. november 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Netshop driver å flytter til et nytt lager i helga, kansje det har noe med det å gjøre edit: litt sen der ja Endret 6. november 2009 av Ole-P Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 flytte lager burde vel ikke forstyrre butikken noe mer enn legge et varsel på siden om et par dagers ekstra ventetid. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 De flytter vel kanskje serverparken også. Lenke til kommentar
melsom Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 NetShop sin serverpark står faktisk i deres egne lokaler i Sandefjord. Dette er nok definitivt grunnen! Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Må si jeg skvatt ihvertfall, for jeg drev faktisk å la til produkter i handlekurven for å bestille. Men jeg kan vente etter helgen jeg. For jo ikke hentet noe uansett på lørdagene lengere hos Netshop. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 enda et eksempel på hvorfor ikke ha serverne stående onsite istedenfor i et datasenter. Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 De har flyttet ja. Fra IIS/6 til Apache/2.2.14 (Win32). Så hacket nei. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Rimelig useriøst å gjøre sidene utilgjengelige med en slik melding da. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Nettsiden er midliertidig nede! Vi flytter til nye lokaler! =) Velkommen tilbake litt senere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå