SUNRL Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hallo alle sammen! Jeg skal kjøpe meg ny gaming mus, men er ikke helt sikker på hvilken jeg skal kjøpe.. Liker best Logitech G9, Stabil, kult design. Noen som har den? er den god? Hvilken mus burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Vil anbefale deg en Logitech MX 518 optical mouse Click me Det er ikke bulker i den vel og merke. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Den var fet!! Kanskje jeg må ha en sånn selv? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Den er awesome til en awesome pris. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hallo alle sammen! Jeg skal kjøpe meg ny gaming mus, men er ikke helt sikker på hvilken jeg skal kjøpe.. Liker best Logitech G9, Stabil, kult design. Noen som har den? er den god? Hvilken mus burde jeg kjøpe? Jeg har hatt G9 i ca en uke nå, og er godt fornøyd. Bare vær sikker på at den passer til hånda di før du kjøper den Du kan jo også ta en titt på Roccat Kone, Qpad 5K, og Saitek Cyborg (Har en liggende som du kanskje kunne fått til en rimelig pris ) Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Eg har ein G9 og E Utrulig fornøgd.. men kan vere fordi den passa fint i handa mi. Den ser faktisk bra ut Med eitt Saitek Cyborg tastatur også så hadde eg vert deg ville eg kjøpt ein G9. eller Berre ein G9x den e enda bedre i tilleg. men mest til show off med den høge DPI-en. so løp og kjøp Lenke til kommentar
Addyb0y Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Microsoft Sidewinder er et godt valg syntes jeg, selv om den ser litt "klumpete" ut. Sitter godt i hånda, og liker de 2 tommeltastene. Lenke til kommentar
moskito Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Microsoft Sidewinder er et godt valg syntes jeg, selv om den ser litt "klumpete" ut. Sitter godt i hånda, og liker de 2 tommeltastene. Har ikke tenkt på razer da?, Jeg har ikke mye peiling men hørt at de er veldig gode. jeg bruker G5 nå. Jeg er veldig fornøyd. Men tror ikke den selges lengere. jeg skal kjøpe Razer mamba. Endret 24. november 2009 av moskito Lenke til kommentar
... nei. Bare nei. Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Har hatt G9 musen en god stund og må si at den er veldig god å bruke. MEN! om man har litt større hender, eller bare litt over gjennomsnitts store hender, kan den bli litt liten. Etter div. lan har jeg ofte fått gnagsårlignende sår nederst på håndflaten... Anyways... om hendene dine ikke er så altfor store, eller om du tester den og elsker den (som meg) ville jeg definitivt gått på G9 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Har hatt G9 musen en god stund og må si at den er veldig god å bruke. MEN! om man har litt større hender, eller bare litt over gjennomsnitts store hender, kan den bli litt liten. Etter div. lan har jeg ofte fått gnagsårlignende sår nederst på håndflaten... Anyways... om hendene dine ikke er så altfor store, eller om du tester den og elsker den (som meg) ville jeg definitivt gått på G9 Om man har store hender burde man prøve Saitek Cyborg. Den kan stilles til den størrelsen man ønsker Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Logtech MX518 er win. Det er en fantastisk mus til en billing penge, beste musen ever. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Denne er faktisk god å spille med. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325855 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå