Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Opel Astra starter ikke

corsa91

Anbefalte innlegg

Kan du ikke bare prøve et batteri fra en annen bil da?

Jo det går greit. Jeg har jo bare en bil men for hjelp fra naboer. Men synes at det ikke passer å spørre de hver eneste gang. Det er derfor jeg kjøpte den jumpstarteren

Om du har tilgang til strøm ved bilen, kjøp deg en slik c-tek lader med kontakt. Der medfølger det to runde polsko som du fester på batteriet. I enden her er en kontakt du kan trekke gjennom grill f.eks. Så kan du bare tilkoble ladern når bilen står. Den vedlikeholdlader når det er fult. Ladern er også liten at den kan ligge nedi motorommet under lading. Da har du alltid fult batteri i helgene. Et tomt batteri fryser også lettere.

ok men jeg har liten grill.

Kontakten er veldig liten og, så det går nok sikkert bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du ikke bare prøve et batteri fra en annen bil da?

Jo det går greit. Jeg har jo bare en bil men for hjelp fra naboer. Men synes at det ikke passer å spørre de hver eneste gang. Det er derfor jeg kjøpte den jumpstarteren

Om du har tilgang til strøm ved bilen, kjøp deg en slik c-tek lader med kontakt. Der medfølger det to runde polsko som du fester på batteriet. I enden her er en kontakt du kan trekke gjennom grill f.eks. Så kan du bare tilkoble ladern når bilen står. Den vedlikeholdlader når det er fult. Ladern er også liten at den kan ligge nedi motorommet under lading. Da har du alltid fult batteri i helgene. Et tomt batteri fryser også lettere.

ok men jeg har liten grill.

Kontakten er veldig liten og, så det går nok sikkert bra.

Ok da går det greit. Hvor får jeg tak i den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...