Ahagmann2000 Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Vel, er det noen som har hørt noe om cs vil begynne å tenke å benytte seg av source motoren som valve bruker i hl2. Vil CS bil en mod for HL2 etterhvert? Når kommer hl2 ut forresten? (gleder meg som en liten unge) Mvh Andreas Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 cs selger så jeg tror nokk det Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Kommer ikke det da til å bli cs2? Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Hmm håper det kommer til å skje, har gått litt lei cs akkurat nå, en ny grafikk motor kunne spice ting litt opp. Pluss mange ny brett og våpen osv. Mvh Andreas Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Half-Life 2 kommer 30 september(?). Det jeg vet er at Team Fortress 2 og DoD kommer til HL2. Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 cs2 kommer... jeg er helt sikker Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Er ikke det opptil hvem som helst i grunn? Er det ikke bare å skrive mod'en? Ikke skyt meg om jeg tar feil - er ikke helt inne i det der.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 ettersom jeg forstår, har valve tatt over CS (1). om de da har noen copyright rettigheter til ett CS2 kan vel diskuteres... men det ville jo bare være å lage en mod som var "lik", og kalle det noe annet.. men jeg tror at CS har vært en så stor melke ku at dem ikke ser fra seg muligheten til å lage CS2 - jeg vet at jeg ikke ville gjort det iallefall, fra et rent økonomisk synspunkt iallefall... men, på en annen side, delvis grunn til at CS er så populært er vel at selv folk med 4-5 år gammel PC kan kjøre det? blir vel et lite problem med generell aksept hvis man må ha ûber pc for å spille det...[/u] Lenke til kommentar
StarG4ZeR Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Ikke sikkert at de lager til HL2 når de holder på å lage CS : Condition Zero nå da Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 de har jo allerde kommet ut med screenshots og greier fra HL2 da. Håper virkelig det kommer cs til HL2, for da kan kanskje radeonkortene fungere årntli også... Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg tipper at CS for HL2 vill bli omtrent det samme som CS: CZ Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 tvilsomt, siden CS: CZ er et singleplayerspill. Tror heller ikke at CZ bruker samme grafikkmotor.. correct me if I'm wrong Lenke til kommentar
StarG4ZeR Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 CS : CZ er ikke bare singleplayer spill. De holder vel på å lage cs mer og mer likt cz i de nye versjonene så kommer nå, så de tilslutt kan spille på samme servere når cz kommer. Mulig de gjør det samme med HL2 og men Lenke til kommentar
Calm Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hadde vært gøy og fått CS over på en så potent motor som den nye Source'n ti Valve... gleder meg uansett til HL2! Noen som vet om Doom er langt unna? Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Mente jeg leste på en nettside at HL2 hadde en open-source grafikk-motor. Egentlig dems egen elle no. Men de skulle ha open-source. Litt Off-Topic: Haha.... Så de begynte å selge DoD som retail pakke.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Mente jeg leste på en nettside at HL2 hadde en open-sourcegrafikk-motor. Egentlig dems egen elle no. Men de skulle ha open-source. nei... motoren heter "The source"... Ellers tror jeg jeg har lest (rykter eller offentlig vet jeg ikke) at Valve har sagt at CS2 er under utvikling samtidig med HL2... Jeg tror isåfall at CS2 kommer til å inneholde en god del ny type gameplay. Med de egenskapene "the source" har. For eksempel slike trix som gordon gjorde ved å velte over en container over noen stakkars soldater ved hjelp av en granat. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Var ikke morsomt Nå er jeg mer deppa... Men seriøst skulle den ikke bli mer åpen for modere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå