B25S Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Tenker på disse (nr. 1) eller disse (nr. 2). Jeg synes utvilsomt nr. 2 ser best ut. Men det har seg at på en lokal butikk har de nr. 1 inne, til noe dyrere pris, men det skal ikke ha noe å si. Fungerer det med slike sko som vintersko? Tenker på å bruke de sammen med strikkede ullsokker, men de vil selvfølgelig ikke være synlige. Evt. hvilke andre sko er det som ser bedre ut? Jeg har vurdert å kjøpe meg et par svarte "Uggs", bare fordi det ser så stygt ut og at det ser helt klovnete ut på en gutt i størrelse 44. Dette gjør jo at det er steintøft og fungerer ypperlig frem og tilbake fra skole. Men jeg har vel mer og mer avsporet fra den tanken da det ikke er verdt å betale så mye for en "spøk"/et par stygge vintersko som alle jenter i min alder går med. Med tanke på resten av vinterantrekket mitt kommer jeg til å veksle mellom et par gråe vanter og et par svarte skinnhansker, svart peacoat i fløyelslignende stoff og veksle mellom skjerf som ser bra ut. Da tror jeg at nr. 1 vil passe best, eller hva mener dere? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ikke kjøp Uggs eller de Timberland-bootsa... Gå for et par chelsea-boots i stedet, 1000 ganger penere! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hvis du skal ha Timberland-boots, kjøp de som Jonas kjøpte. De er fine. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Hvis du skal ha Timberland-boots, kjøp de som Jonas kjøpte. De er fine. Hvem er Jonas? Ikke kjøp Uggs eller de Timberland-bootsa... Gå for et par chelsea-boots i stedet, 1000 ganger penere! Tanken har vært inne på chelsea boots, men føler det blir litt formelt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nicket hans er Jonas. Han er en av de mer aktive brukerne på denne delen av forumet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ikke kjøp Uggs eller de Timberland-bootsa... Gå for et par chelsea-boots i stedet, 1000 ganger penere! Tanken har vært inne på chelsea boots, men føler det blir litt formelt. Ok, men dine forslag blir litt vel harry. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Likte ingen av skoene. Men syntes Chelsea boots på "en på hans alder" som faktisk har vurdert uggs blir en like dårlig ide. Lenke til kommentar
akle Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Trenger også vinter sko snart! Som må tåle en del snø og vann da jeg bor mitt i skogen:-P Noen som har noen tips når man ikke vil ha Chelsea boots, uggs, Timberland (tømmersko), eller en vinter sko av typen DC. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) akle, Red Wings Wolverine: 1000 miles, gentleman eller garrison http://www.wolverine.com/us/1000mile/#/The1000Mile/ Endret 7. november 2009 av thrice Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 M77 militærstøvler! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hva med disse fra Marc O'Polo? http://www.brandos.no/marc-opolo/95mg3143-...-biscotto/a9609 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Likte de! Men brun er ikke en farge jeg ville hatt om det var de eneste bootsa jeg hadde. Lenke til kommentar
akle Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Wolverine var jo stilige. Mulig å få tak i et sted rundt Trondheim? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Sant, skulle gjerne sett de i sort også, men jeg vurderer disse på det sterkeste. Endret 7. november 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 M77 militærstøvler! Tviler på at han har lyst til å gå rundt og se ut som en tulling, så dårlig forslag. Lenke til kommentar
akle Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Wolverine var jo stilige. Mulig å få tak i et sted rundt Trondheim?Eventuelt på nettet? Tror jeg dropper M77, får vel gått nokk i slike når jeg begynner i forsvaret:-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå