Habitats Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Må være litt forsiktig med å oppfordre andre helt konkret til å ha sex. Selv har jeg aldri sett greia med one-night-stands bare "for fun". Sex er individuelt, og noen tar det mer høytidelig enn andre - men det å oppfordre folk til det syntes jeg blir litt dumt. Hvert fall ikke gjør det kun for å få "respekt". Hvorfor det i det hele tatt får mer respekt av å ha ligget med noen har jeg dog heller vanskeligheter med å forstå... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 jo mer jenta betyr for deg, jo mer godt blir sexen Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg mener du burde finne deg en fin og koslig jente som du virkelig liker og ta henne bakfra som best du bare kan... Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Første gang jeg hadde sex var det på fylla med en random jente da jeg var 17. Er så absolutt ikke å ambefale. Jeg fikk hvertfall litt vegring mot sex etter det. I etterpåklokskapends ånd skulle jeg selvfølgelig ha ventet . Har et par kompiser som er 20 nå og er fremdeles jomfru i påvente av den riktige jenta. Spør du meg står det mer respekt av det! Lenke til kommentar
svidd Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Bare pul ho du.. Fra det du skrev høres det ut som ho e villig, med stor V. Go for it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg