Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

16 år og jomfru

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_ziR-_*

hey

er 16 år og har ennå ikke hatt sex med en annen jente. Hører de andre i gjengen noen ganger snakker om at de har 'bænga' kjæresten sin osv, er det på tide at jeg får meg et første-gangs ligg eller ?

Det som er, er at jeg har lyst til å prøve det. Jeg vil ha litt erfaring til jeg kommer ut i studieårene (20+) så jeg har vært i situasjonen før og at jeg ikke blir så nervøs når jeg skal gjøre det.

takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NEI. Nei, nei, nei.

Ikke få deg et ligg bare fordi du er nysgjerrig. Ta det med ro, finn deg ei du blir glad i. Du kommer ikke til å angre når du blir eldre. Akkurat nå virker det kanskje viktig å få sånt overstått, men tro meg når jeg sier at du kommer til å få en så mye bedre opplevelse hvis du venter til det føles riktig.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_kjell_*

Hei...

Jeg er nå 22 (Gutt) og har ennå ikke gjort det. Hvorfor? Jeg har valgt det til den rette! Den rette har jeg funnet, men tiden er fortsatt ikke inne ennå. Ikke før vi er gift :thumbup:

Du burde tenke deg ekstra godt om. Spesielt når du ønsker å gjøre det bare for å få erfaring.

Lenke til kommentar

ok tusen takk for svar. Jeg liker hun veldig godt, og jeg får en litt rar følelse i kroppen hver gang jeg tenker på hun. Hun er utrolig fin fysisk og hun er fra russland/harstad noe som gjør at hun får den søteste dialekten. Hun sier jeg er det søteste menneske hun har møtt på lenge, er det et tegn på at hun vil være sammen med meg, eller er det bare noe jenter sier når dem føler at de blir respektert og får oppmerksomhet ? Veit ikke om hun liker meg på denne måten ennå, hjelp folkens!:)

tusen takk for alle svar, er veldig usikker :p

Lenke til kommentar

Du bør få deg et ligg fortest mulig ja. Ikke la tida gå, når du blir eldre så får du en annen erfaring med sex enn du får når du er ung. Ung sex er det aller beste soim fins, og hvis du ikke får det til så vil du angre for resten av livet ditt. Jeg var en av de heldige og fikk sex som ung, og ikke bare det jeg fikk en av de peneste damene i bygda. Jeg husker alle vennene mine siklet etter henne, mange var misunnelige.

Jeg anbefaler på det sterkeste å komme deg inn i det. Hvis du utsetter det så vil du bare bli mer nervøs, du MÅ få unna det første steget. Etter det går det mye lettere med neste dame, til slutt er du så lite nervøs at du kan bare gå ut en fredag og skaffe deg ei ny dame sånn helt uten videre. Det er helt fantastisk å ha en slik egenskap.

Lenke til kommentar
Hei...

Jeg er nå 22 (Gutt) og har ennå ikke gjort det. Hvorfor? Jeg har valgt det til den rette! Den rette har jeg funnet, men tiden er fortsatt ikke inne ennå. Ikke før vi er gift :thumbup:

Du burde tenke deg ekstra godt om. Spesielt når du ønsker å gjøre det bare for å få erfaring.

Har aldri helt skjønt det med å vente på 'den rette' osv.. Det er bare sex, det er ikke stort.

Lenke til kommentar

Wow. Vi snakker ytterpunkter her også da. Det finnes jo en mellomting mellom "ingen sex før ekteskapet" og "du MÅ knulle noen fortest mulig." Med all respekt for begge parter, men sex er mer individuelt enn som så.

Selv ser jeg ikke på sex i en alder av 16 som så alt for ille. Jeg var 15 selv, og jeg angrer ikke. Jeg tror at mye av greien ligger i hvem det er man gjør det med, og hvorfor man gjør det.

Det burde på ingen måte være noe galt i å utforske seg selv og andre, når man er 16. Sexen kommer når man føler seg klar for det. Er man usikker, burde man vente. Ellers kommer det nok ganske av seg selv. (på alle måter) :)

Lykke til hvertfall, og om du først skulle havne midt oppi det hele. Så sier jeg bare, kos deg. :) (sikker sex, og alt det der regner jeg med at de fleste har hørt om..)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Guest_kjell_*_*
Har aldri helt skjønt det med å vente på 'den rette' osv.. Det er bare sex, det er ikke stort.

Sexen er kanskje bare sex, men for min del er det viktig at det skjer unde de rette betingelsene og under de rette forholdene. Det handler jo selvfølelig at man skal føle at det er rett når man først tar skrittet og gjør det. Og for min del så er det når jeg gifter meg.

Lenke til kommentar

Bullshit sier jeg, er du nyskjerrig og ønsker erfaring, hvorfor i all verden vente da?

Er ikke alle som tar sex så jævli høytidlig, og det er jo bare gøy og digg uansett, kanskje ikke så bra i starten men uansett, så man trenger man ikke leve som en jævla nonne frem til man er gift. Det å vente på den rette osv er i mine øyne bare teit, man lever livet en gang og da skal man kunne unne seg litt moro også. Jeg har full respekt fordi som absolutt vil vente, men jeg kan ikke si jeg ikke synes det er sært.

Har du lyst har du lov.

Lenke til kommentar

Vist du føler for å gjøre det med noen så er det bare å peise på. Vist du har det riktig travelt så kan du jo alltids finne ei som ikke er så pen, bare for å få fart på sakene. Den eneste som kan vite om det er viktig for deg at du er glad i personen osv er deg selv, så ikke hør på alle klisje-uttalelsene om at du må vente til du finner den rette osv.

Lenke til kommentar
hey

er 16 år og har ennå ikke hatt sex med en annen jente. Hører de andre i gjengen noen ganger snakker om at de har 'bænga' kjæresten sin osv, er det på tide at jeg får meg et første-gangs ligg eller ?

Det som er, er at jeg har lyst til å prøve det. Jeg vil ha litt erfaring til jeg kommer ut i studieårene (20+) så jeg har vært i situasjonen før og at jeg ikke blir så nervøs når jeg skal gjøre det.

takker for svar

vis det er en trøst lyger sikkert 99% av de andre i gjengen om det uansett :p

Lenke til kommentar

På tide og på tide. Ikke ha sex bare fordi vennene dine sier de har hatt, men du trenger da virkelig ikke å vente til du "finner den rette". Hvis du finner en jente du liker, og begge to føler dere er klare for sex, kjør på! Sex er ikke noe du trenger å stresse med, men heller ikke noe du trenger å drøye så lenge sm mulig.

Lenke til kommentar

Sexen er kanskje bare sex, men for min del er det viktig at det skjer unde de rette betingelsene og under de rette forholdene. Det handler jo selvfølelig at man skal føle at det er rett når man først tar skrittet og gjør det. Og for min del så er det når jeg gifter meg.

Hvordan vet du det? Du har jo aldri hatt sex før :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Du bør få deg et ligg fortest mulig ja. Ikke la tida gå, når du blir eldre så får du en annen erfaring med sex enn du får når du er ung. Ung sex er det aller beste soim fins, og hvis du ikke får det til så vil du angre for resten av livet ditt. Jeg var en av de heldige og fikk sex som ung, og ikke bare det jeg fikk en av de peneste damene i bygda. Jeg husker alle vennene mine siklet etter henne, mange var misunnelige.

Jeg anbefaler på det sterkeste å komme deg inn i det. Hvis du utsetter det så vil du bare bli mer nervøs, du MÅ få unna det første steget. Etter det går det mye lettere med neste dame, til slutt er du så lite nervøs at du kan bare gå ut en fredag og skaffe deg ei ny dame sånn helt uten videre. Det er helt fantastisk å ha en slik egenskap.

Fantastisk. :wee:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest GjestØstfold

Jeg er 18 år og jomfru.

Nå ble jeg riktignok nettop sammen med min første ordentlige kjæreste, så jeg regner med å ikke være jomfru så mye lenger, men poenget mitt er at vinden plutselig snur, og som 16- åring er dette ikke noe du skal bekymre deg for!

Lykke til, og ikke la det bli nedtrykt av det å være 16 og jomfru.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...