MST Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hei. Hvis jeg bestiller Windows 7 Home Premium OEM som de har 100+ på i lageret hos komplett ikveld. Vil jeg da kunne hente det i morgen på pick-up pointet i Oslo? Ser det er åpent til klokka 3 Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Dessverre, men det kan du ikke fordi komplett ikke har utkjøring på lørdagene. Det står under denne linken http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...ickuppoint-oslo i rød skrift Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Okai, noe fysisk butikk som har w7 på lager til 1000-lappen? Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Okai, noe fysisk butikk som har w7 på lager til 1000-lappen? De har på Digital impuls http://digitalimpuls.no/aspx/produkt/prdin...aspx?plid=37685 Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Okai, er det samme pris i butikk? Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Okai, er det samme pris i butikk? Jepp, det står det på siden ihvertfall http://digitalimpuls.no/ i rød skrift. Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Okei, da tar jeg turen dit i morgen Takk Men må jeg bestille på nett før jeg drar dit? Endret 6. november 2009 av MST Lenke til kommentar
Pondus81 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Spaceworld.. Win 7 Home Premium til 999,- Vet ikke om det er 32- eller 64-bit Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Nei, tar turen til Møllergata og henter det der jeg, men må jeg bestille først? Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Nei, tar turen til Møllergata og henter det der jeg, men må jeg bestille først? De har 12 stk igjen på lager hvis beholdningen stemmer, men hadde jeg vært deg så ville jeg lagt in en bestilling på forhånd og velg hentes i butikk. Da har du ihvertfall reservert et eksemplar Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Spaceworld.. Win 7 Home Premium til 999,- Vet ikke om det er 32- eller 64-bit Spaceworld og Elprice, osv. selger kun oppgradering versjon og fullversjon "Standard" OEM vers. omsettes nok bare av butikker som samtidig selger "hardware i løsvekt" for pc-bygging, såvidt jeg har sett. Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Ja, dette skal instaleres på den nye pc'n jeg har bygd, mangler bare OS. Så OEM holder for min del Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ja, dette skal instaleres på den nye pc'n jeg har bygd, mangler bare OS.Så OEM holder for min del Ja da er det den fra Digitalinpuls over her du vil ha. (standard OEM) (upgrade-versjoner krever nemlig at man har er OS fra før på harddisken (kan dog omgåes ved hjelp av "triks") GFC-00576 (vanlig OEM) GFC-00165 (upgrade) Lenke til kommentar
Pondus81 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Kjøpte to eksemplarer på amazon.co.uk etter artikkel her på hardware. fullversjon til rundt 600 pluss toll og moms og gebyr på rundt 450 for begge to.. BLir vel installert først når SSD kommer i hus. Ville også lagt inn forhåndsbestilling. Alltid greit å være på den sikre siden. Endret 6. november 2009 av Pondus81 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå