maheha Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hei, mulig dette er postet "feil" plass, men det får gå! I dag skulle jeg logge på Facebook, men fikk beskjed om at passordet mitt var feil. Da jeg skulle logge på Hotmailen min for å få denne koden fra Facebook som trengs for å tilbakestille passord, fikk jeg plutselig beskjed om å angi passordet på nytt (det pleier å logge inn automatisk). Da jeg skrev inn passordet mitt her, var det også "ugyldig". Jeg fikk selvfølgelig heller ikke til å logge på MSN. Som en lite teknisk person trenger jeg litt hjelp her. Har jeg blitt hacket? Hva kan jeg gjøre? Følte meg plutselig litt lost uten mail eller Facebook Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Finens faktisk noe som heter feil plass slik som din.. burde gå hit egentlig :-P Uansett for og få tilbake passordene så ring Microsoft / Facebook og snakk med de. hvis du tror du har virus på PCen følg guiden som er linket øverst i signaturen min :-) Endret 6. november 2009 av Submit Lenke til kommentar
maheha Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Problemet er bare at det er UMULIG å få noe svar fra Facebook og til Hotmail finner jeg ingen kontaktinformasjon. Jeg får heller ikke opp det hemmlige spørsmålet, så jeg er rimelig frustrert Lenke til kommentar
norbat Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Kjør gjennom veiledningen, så ser vi om det evt. ligger noe på pc'n som har skapt dette problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå