Thor - God Of Thunder Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hei. Eg har ein Audi 80 b4 1995mod. som eg har tenkte å sote bakruta + pluss siderutene bak. Det skal gjerast proft, så har ikkje tenkt å gjera det sjølv. Så då lurar eg på plassar eg kan gjera det, og som er litt rimlege. Bur i Skien, så fint om det ikkje er så veldig langt der frå. Evt. kor mykje plagar slikt noko å koste? Skal ha heilt svart soting som det ikkje gjeng ann å sjå igjennom. Takkar så mykje på forehand Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 bump.. Lenke til kommentar
Nordbyjoa Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 bump.. Hei jeg har også tenk å sote bilen min til sommeren, og har hørt av en del kompiser at det koster rundt 4000kr rett over svenskegrensen ved svinesund. Men har også funnet et norsk firma som holder til i Moss Her er annonsen dems på finn.no og her er hjemmesiden dems. Står at pris variere fra bil til bil men at ca. pris på sedan er 4000kr for soting av sideruter bak + resten av rutene bak. Det er også 7års garanti på arbeidet så hvis det sprekker opp etter noen år fikser de dette gratis. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 takk og takk! Kjem sikkert til å bruke dei når eg skal ha på solfilm Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Eg har no ringt litt rundt, sidan det blir meir og meir aktuelt. kan nevne for dere at det er tydlegvis CarcareCenter som er rimlegast, dei skulle ha 5000kr for å sota alt og 4000 for alt av bakruter (altså ikkje sideruten framme). Verst på pris var definitivt Riis Bilglass. Dei skulle ha 8300kr for alle rutene; 850kr per vanleg rute, 450kr per dei små vindua og 4000kr bare for glasset i bakruta. Filmteam skulle ha 6000kr for alt, og 4500 for bare det bak. Kan legge til at Riis bilglass og CarCareCenter brukar samme film, bare at CarCareCenter hadde 7 års garanti og riis hadde 4 år. Eg kjem til å bruke carcarecenter i allefall http://www.carcarecenter.no/joomla/index.p...=6&Itemid=5 Igjen, takk for tipset Nordbyjoa Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Eg har no ringt litt rundt, sidan det blir meir og meir aktuelt.kan nevne for dere at det er tydlegvis CarcareCenter som er rimlegast, dei skulle ha 5000kr for å sota alt og 4000 for alt av bakruter (altså ikkje sideruten framme). Verst på pris var definitivt Riis Bilglass. Dei skulle ha 8300kr for alle rutene; 850kr per vanleg rute, 450kr per dei små vindua og 4000kr bare for glasset i bakruta. Filmteam skulle ha 6000kr for alt, og 4500 for bare det bak. Kan legge til at Riis bilglass og CarCareCenter brukar samme film, bare at CarCareCenter hadde 7 års garanti og riis hadde 4 år. Eg kjem til å bruke carcarecenter i allefall http://www.carcarecenter.no/joomla/index.p...=6&Itemid=5 Igjen, takk for tipset Nordbyjoa En kollega av meg sota nettopp V70en sin hos Riis. Han betalte 4500. Det var med 35% film. Han sota bakruta, og helt frem. Det ble i hvert fall veldig bra resultat. Nå var dette i Haugesund. Men du kan jo høre hvorfor det er så stor prisforskjell. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 det er på grunn av bilen, ikkje på grunn av kvar man gjer det. Bakruta mi er visstnok veldig krobglete å få ut, pluss at siderutene bak er festa slik at det blir litt vansklegare og meir jobb å få ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå