Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Spørsmål ang. soting. Kvar, og kor mykje?

Anbefalte innlegg

Hei. Eg har ein Audi 80 b4 1995mod. som eg har tenkte å sote bakruta + pluss siderutene bak. Det skal gjerast proft, så har ikkje tenkt å gjera det sjølv.

Så då lurar eg på plassar eg kan gjera det, og som er litt rimlege. Bur i Skien, så fint om det ikkje er så veldig langt der frå.

Evt. kor mykje plagar slikt noko å koste? Skal ha heilt svart soting som det ikkje gjeng ann å sjå igjennom.

Takkar så mykje på forehand :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
bump..

Hei jeg har også tenk å sote bilen min til sommeren, og har hørt av en del kompiser at det koster rundt 4000kr rett over svenskegrensen ved svinesund.

Men har også funnet et norsk firma som holder til i Moss

Her er annonsen dems på finn.no

og her er hjemmesiden dems.

Står at pris variere fra bil til bil men at ca. pris på sedan er 4000kr for soting av sideruter bak + resten av rutene bak.

Det er også 7års garanti på arbeidet så hvis det sprekker opp etter noen år fikser de dette gratis.

Lenke til kommentar

Eg har no ringt litt rundt, sidan det blir meir og meir aktuelt.

kan nevne for dere at det er tydlegvis CarcareCenter som er rimlegast, dei skulle ha 5000kr for å sota alt og 4000 for alt av bakruter (altså ikkje sideruten framme).

Verst på pris var definitivt Riis Bilglass. Dei skulle ha 8300kr for alle rutene; 850kr per vanleg rute, 450kr per dei små vindua og 4000kr bare for glasset i bakruta.

Filmteam skulle ha 6000kr for alt, og 4500 for bare det bak.

Kan legge til at Riis bilglass og CarCareCenter brukar samme film, bare at CarCareCenter hadde 7 års garanti og riis hadde 4 år.

Eg kjem til å bruke carcarecenter i allefall :)http://www.carcarecenter.no/joomla/index.p...=6&Itemid=5

Igjen, takk for tipset Nordbyjoa

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Eg har no ringt litt rundt, sidan det blir meir og meir aktuelt.

kan nevne for dere at det er tydlegvis CarcareCenter som er rimlegast, dei skulle ha 5000kr for å sota alt og 4000 for alt av bakruter (altså ikkje sideruten framme).

Verst på pris var definitivt Riis Bilglass. Dei skulle ha 8300kr for alle rutene; 850kr per vanleg rute, 450kr per dei små vindua og 4000kr bare for glasset i bakruta.

Filmteam skulle ha 6000kr for alt, og 4500 for bare det bak.

Kan legge til at Riis bilglass og CarCareCenter brukar samme film, bare at CarCareCenter hadde 7 års garanti og riis hadde 4 år.

Eg kjem til å bruke carcarecenter i allefall :)http://www.carcarecenter.no/joomla/index.p...=6&Itemid=5

Igjen, takk for tipset Nordbyjoa

En kollega av meg sota nettopp V70en sin hos Riis. Han betalte 4500. Det var med 35% film.

Han sota bakruta, og helt frem.

Det ble i hvert fall veldig bra resultat.

Nå var dette i Haugesund. Men du kan jo høre hvorfor det er så stor prisforskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...