.Tv.Neo Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Hvilken linux er best og lettest å configurere for spill... Eg har ASUS GeForce 3 Ti200... Og eg har aldri fått spill til å funke i linux før. (mandrake, redhat) på forhånd takk. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg har RedHat 8.0, og der funker det fint. Men du trenger Wine, eller WineX, som du kjører spillene gjennom. Wine kan du laste ned f.eks. her: http://freshmeat.net/projects/wine/?topic_id=809%2C74 Og WineX her: http://freshmeat.net/projects/winex/?topic...2C56%2C909%2C74 WineX er en versjon av Wine, som har økt støtte for DirectX (rett meg hvis jeg tar feil...) Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Hvilke spill? Iallefall ikke RedHat 9, som ikke liker WINE(X)... Du må til med WINE(X), som jo kan være litt stress. Linux er BTW ikke den platformen du bør velge om du skal spille. Begynn med Mandrake du Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Spill er ikke laget for linux, mesteparten hvertfall, derfor er det heller kanskje likegreit å satse på Windows om man spiller mye og er kresen på grafikk/ytelse osv. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Sier bare: Unreal Tournament 2003 Native Linux support er digg Den beste linuxen for spill er vel gentoo, men er du veldig ny, burde du kanskje velge noe annet forst.. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Spill er ikke laget for linux, mesteparten hvertfall, derfor er det heller kanskje likegreit å satse på Windows om man spiller mye og er kresen på grafikk/ytelse osv. enig. viss du skal prøve ut linux, så ha det på en litt gammel maskin, der du bare makker og prøver ut ting. kjør spillene dine på en maskin med windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå