ziR- Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hallo Det er 2 tvillinger fra skolen min som har hatt 16 års bursdag og jeg skal på noe kakegreier imorgen hos dem sammen med noen andre jenter pluss en kompis av meg. Så jeg lurte litt på hva jeg kan kjøpe til dem som en liten gave ? Jeg kjenner dem ikke så godt, ble kjent i høst egentlig. Jeg kjenner hun ene ganske bedre og har et lite 'crush'. Hun andre går i klassen min. Takker for alle svar og unnskyld om threaden er på feil sted Lenke til kommentar
Patience Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Trådstarter har vært aktiv etter moderatormelding, uten at noe har skjedd. Tråden stenges derfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg