Cr4ZyF34R Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hei.. eg har fått mitt nye tastatur Saitek Cyborg og e har får rett og slett ikkje fått til makroknappane... og før eg putta driver cd-en inni.. funka ikkje volumknappane skikkelig.. eller dei funka berre det atte lyset ikkje ville reagere.. men samma det men eg har innstillt makroknappana til forkjellige ting og den vil ikkje funke.. for eksempel.. vist du skriver for eksempel (HEI) inni som makro so trykke du på makroen.. skal det ikkje skrive akkuratt det ordet då? eller er det bare sånn atte eg skal ta for eksempel W so går han rett fram? trenge litt info så berre og svare;) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Dert med volum-lysene er nok helt normalt Prøv å programmer f.eks. cyborg-tast 1 til "spill av/pause", lagre det programmet, høyreklikk på det lille grønne tegnet nede i høyre hjørne på skjermen, og velg det programmet du nettopp lagde. Start en mediaplayer (Windows Media Player, Media Monkey e.l.) og se om du klarer å starte/stoppe musikken ved bruk av cyborg-tast 1. Håper du får det til å funke! Jeg har selv hatt mange problemer med Cyborg-software-en og driverene... Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Dert med volum-lysene er nok helt normalt Prøv å programmer f.eks. cyborg-tast 1 til "spill av/pause", lagre det programmet, høyreklikk på det lille grønne tegnet nede i høyre hjørne på skjermen, og velg det programmet du nettopp lagde. Start en mediaplayer (Windows Media Player, Media Monkey e.l.) og se om du klarer å starte/stoppe musikken ved bruk av cyborg-tast 1. Håper du får det til å funke! Jeg har selv hatt mange problemer med Cyborg-software-en og driverene... mhm.. eg og ein kompiss fekk dei til og funke igår men korleis kan eg få den til og opne for eks mapper og slikt? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Dert med volum-lysene er nok helt normalt Prøv å programmer f.eks. cyborg-tast 1 til "spill av/pause", lagre det programmet, høyreklikk på det lille grønne tegnet nede i høyre hjørne på skjermen, og velg det programmet du nettopp lagde. Start en mediaplayer (Windows Media Player, Media Monkey e.l.) og se om du klarer å starte/stoppe musikken ved bruk av cyborg-tast 1. Håper du får det til å funke! Jeg har selv hatt mange problemer med Cyborg-software-en og driverene... mhm.. eg og ein kompiss fekk dei til og funke igår men korleis kan eg få den til og opne for eks mapper og slikt? Det har jeg ikke peiling på, jeg har ikke fått det til selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå