Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor greit er rompehår på jenter?


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hår i ræva på jenter signaliserer at personen er grisete og mangler grunnleggende mengder selvrespekt. Jeg kan tenke meg at det er snakk om jenter som gir faen i utseende og som er fullstendig ignorant når det kommer til rollemodeller i samfunnet. Snakk om å henge etter i apeland.

 

Men det er greit at gutter har det? Hahahaha, du må faen meg ta deg sammen :p

Lenke til kommentar
Hår i ræva på jenter signaliserer at personen er grisete og mangler grunnleggende mengder selvrespekt. Jeg kan tenke meg at det er snakk om jenter som gir faen i utseende og som er fullstendig ignorant når det kommer til rollemodeller i samfunnet. Snakk om å henge etter i apeland.

 

 

Men det er greit at gutter har det? Hahahaha, du må faen meg ta deg sammen :p

 

Er du sikker på at du meinte det der?

Lenke til kommentar

Jeg mener at du ikke kan sette krav til kjæresten din som du ikke er villig til å utføre selv. Såpass fair er man nødt til å være i et forhold...

 

Klart, om du ikke har noe problem med å barbere rævhølet ditt, så kan du jo spørre dama di om hu kunne gjøre det også.. Men at du skal kunne ta på ei hårløs ræv, mens hu må grafse på ei svartmusket pelsskinke, er vel ikke mye fair?

Endret av Pjolter Knicksen
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke lest gjennom hele denne tråden, men det ser ut som jenter ikke lengre har lov til å ha hår på andre plasser enn hodet..

 

Jeg vil mye heller ha ei jente som er komfortabel med at det vokser litt hår her og der og ikke er fanatisk opptatt med vokse eller barbere seg hele tiden.. For all del, jeg synes ikke svære busker under armene eller bjørnepels på leggene er sexy, men synes også at jenter skal få bestemme selv uten at gutten skal "kreve" at hun er hårløs over alt.. Om hun har litt hår nedentil forran og bak bryr meg veldig lite, det er jenta jeg liker, ikke hvor glatt musa eller rævva er.

Endret av Ascubal
Lenke til kommentar
Kroppshår generelt er ganske ekkelt, uansett om det er jente eller gutt/mann eller kvinne.

En viss form for hygiene i form av shaving burde man ha.

 

Går da fint an å ha hår i ræva uten å være uhygienisk.

Som mann er det et medfødt privilegium å få ha hår i ræva. Og med hår mener jeg da hår, og ikke dun eller et par korte strå.

Lenke til kommentar
Hår i ræva på jenter signaliserer at personen er grisete og mangler grunnleggende mengder selvrespekt. Jeg kan tenke meg at det er snakk om jenter som gir faen i utseende og som er fullstendig ignorant når det kommer til rollemodeller i samfunnet. Snakk om å henge etter i apeland.

 

Vennligst fortell meg hvorfor jenter alltid skal utsettes for hets pga hår som tilfeldigvis vokser på kroppen deres. Menn har nøyaktig samme type hårvekst, og som oftest i mye større grad. Rompehår er særdeles udelikat, ja, men i visse tilfeller har det sin egen lille nytte. Det kan være mer ubehagelig å fjerne håret enn å la det være. Jeg har dessverre vært så heldig at jeg har fått en fin og detaljert historie om en manns fjerning av rompehåret sitt. Og det var noe av det værste han hadde vært med på. Svette, problemer med å ikke få presset ut luften, konstant kløe. For ikke å snakke om at det er vanskelig å holde på med dette selv med mindre man plasserer seg over et speil. Eventuelt er brasilliansk voksing et dyrt dyrt alternativ. Tenker det er visse andre personer som henger igjen i apeland.

 

Nå har jeg ikke lest gjennom hele denne tråden, men det ser ut som jenter ikke lengre har lov til å ha hår på andre plasser enn hodet..

 

Jeg vil mye heller ha ei jente som er komfortabel med at det vokser litt hår her og der og ikke er fanatisk opptatt med vokse eller barbere seg hele tiden.. For all del, jeg synes ikke svære busker under armene eller bjørnepels på leggene er sexy, men synes også at jenter skal få bestemme selv uten at gutten skal "kreve" at hun er hårløs over alt.. Om hun har litt hår nedentil forran og bak bryr meg veldig lite, det er jenta jeg liker, ikke hvor glatt musa eller rævva er.

 

Er så vidt vi får lov å ha øyebryn! De fleste jenter velger f eks å la vær å barbere seg over vintermånedene rett og slett for å holde litt bedre på varmen. Det er ene og alene kroppshårets eneste funksjon.

 

Kroppshår generelt er ganske ekkelt, uansett om det er jente eller gutt/mann eller kvinne.

En viss form for hygiene i form av shaving burde man ha.

 

Hår har ingenting med hygiene å gjøre. Det er de mest hårete som vil være best rustet til en ny istid.

 

Kan vi ikke la den tråden her dø snart, jeg begynner å bli lei av å ha den på toppen av "Mine innlegg"-lista. Vi er vel alle enige om at rompehår på jenter er utrolig ekkelt uansett.

 

Nei, sorry :p

Lenke til kommentar

Dama over støttes. +1.

 

Har selv lest og hørt av en kompis hvilket helvete fjerning av "mannens privilegerte hår" (hoho) fører med seg.

 

Hår i ræva på jenter signaliserer at personen er grisete og mangler grunnleggende mengder selvrespekt. Jeg kan tenke meg at det er snakk om jenter som gir faen i utseende og som er fullstendig ignorant når det kommer til rollemodeller i samfunnet. Snakk om å henge etter i apeland.

Hahahaha! Good one. -10.

 

For all del, jeg synes ikke svære busker under armene eller bjørnepels på leggene er sexy, men synes også at jenter skal få bestemme selv uten at gutten skal "kreve" at hun er hårløs over alt.. Om hun har litt hår nedentil forran og bak bryr meg veldig lite, det er jenta jeg liker, ikke hvor glatt musa eller rævva er.

Velstelt. Det er ordet :thumbup: .

 

Hår har ingenting med hygiene å gjøre.

Rumpehår og hygiene går hånd i hånd.

 

Det er de mest hårete som vil være best rustet til en ny istid.

Haha, dette må være en spøk. Du kan alvorlig talt ikke argumentere med dette! :tease:

Lenke til kommentar

Omg, det er mye dumme folk rundt og løper.

 

Å hevde at hår har noe med hygiene å gjøre er fullstendig feil. Du er ikke skitnere i nesa fordi du har hår i nesa. Du er ikke skitnere rundt anus fordi du har hår der. Det er helt andre faktorer som avgjør hvorvidt en er ren eller ikke.

 

Håret har ikke kun én funksjon. Jeg kan i full fart nevne flimmerhårenes beskyttelse av lungene og øyevippenes beskyttelse av øynene.

 

Og jo - gutter er generelt dårligere til å fjerne kroppshår enn jenter er, så selv om det eksisterer tilfeller av overfeminine gutter, så er det snakk om minoriteter.

 

Jeg blir helt forferdet av denne diskusjonen; snakk om trangsynte folk!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...