Tmz Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Veeeeeldig turn-off, samme med hår under armer osv... nei æsj. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg synes gutter uten helskjegg og hår på rygg, bryst, skuldre, mage, lår, rumpe og legger er ekkelt, jeg. Æsj, liksom. Det er jo bare dritfeminint. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Rompehår på jenter er helt greit så lenge dem setter det opp med strikk. Endret 16. november 2009 av myrdan Lenke til kommentar
Tullinnen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg pleier å flette mitt. Riktig så fint blir det :!: Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 LOL. Men ang hår på armen. Noen jenter har tjukke, sorte hår på armen som de mest hardbarka pakkissene. Det er turn-off! Ellers er rompehår vanlig. Er det mer der enn normalt, så fjern det Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Er jeg den eneste som syntes dette er utrolig ekkelt? Om en fyr hadde sagt det til meg hadde vært nok til at jeg gjorde noe med saken. Når flere har nevnt det bør man dra frem høvelen og gjøre noe med saken. Man nevner vel slikt fordi man vil personen skal gjøre noe med det. 1 Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg er ei jente på 18 og har hatt endel forhold men i alle mine forhold har mine guttekjærester alltid kommentert rompehårene mine. Jeg er ikke av den typen som liker å barbere så veldig mye der og jeg må si at de kommentarene jeg har fått har ikke vært sarkastisk. Hva synes dere andre gutter om dette? DET ER IKKE GREIT I DET HELE TATT! Ikke sant. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg synes helt ærlig det ikke er ekkelt, jeg. Altså, hvis det dingler bajs og andre godsaker i hårene, blir det ikke så stas lenger. Men bare hår, i en ren rompesprekk? Nemo problemo, spør du meg. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 La jentene ha rompehår. Har ikke planer om analsex, eller analfingring. Svært ekkelt. Om det er store mengder, ja. Om ikke, nei. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 eg vil ikkje anbefale å fjerne hår i rompestompen UANSETT kjønn. Ein liten advarsel: http://forum.ebaumsworld.com/showthread.php?t=85555 1 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Alt med hårfjerning er litt ubehagelig i begynnelsen. Men det går fort over. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Alt med hårfjerning er litt ubehagelig i begynnelsen. Men det går fort over. sikkert kjempe deilig å få inngrodd hår i ræva Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg anbefaler i hvert fall ikke å fjerne det på sommeren. Svett rompesprekk er langt verre enn hårete, og ja - svett blir den. Mark my words! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Alt med hårfjerning er litt ubehagelig i begynnelsen. Men det går fort over. sikkert kjempe deilig å få inngrodd hår i ræva Har aldri hatt det problemet på noen steder av kroppen. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) jaaj man vet aldri når det skjer. glad jeg ha en type som ikke er hysterisk for hår.(og avslappet holdning til kroppen) Endret 16. november 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Det er snakk om selve anus her, ja? Herregud, ingen med vettet i behold stapper skarpe kniver opp i rompa bare for å fjerne litt hår? I dette tilfellet veier velvære, helse og komfort i aller høyeste grad opp for estetikken i det hele. Jeg kunne knapt brydd meg mindre om jeg tilfeldigvis skulle legge merke til at en kvinne jeg var intim med hadde hår i rompa. Selv ville jeg aldri fjernet hårveksten i anus, om så kongen hadde påpekt dette. Dessuten har jeg da vitterlig bedre ting å bruke tid på enn å sørge for at rompehullet mitt til en hver tid ser velfrisert ut. Lenke til kommentar
Gjest gutt18 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg er gutt på 18, og jeg får VELDIG mye hår i rævva og ellers andre steder. Barberer det aldri helt glatt, men jeg trimmer der jeg føler sjøl det trengs. Dama mi har veldig lite hår på kroppen, men om hu hadde hatt no hår her og der hadde jeg ikke brydd meg heller. Hu skal få lov til å fjerne det hu selv vil, og det samme med meg så lenge det ikke ødelegger for helsa etc. (Ja, i rævva kan det sette seg fast ting som ikke skal være der så lenge man ikke driter om man ikke fjerner litt hår om det er for mye.) Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Skal hilse fra dama mi og si at en omgang med voks i ny og ne er helt problemfritt. (For å være helt ærlig, doggystyle blir ti ganger mer attraktivt) Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 For guds skyld ikke ha hår i rumpa jenter Så uatraktivt og ekkelt som det går ann.... og i værste fall danglebær, nei fysj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg