Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor greit er rompehår på jenter?


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er snakk om selve anus her, ja? Herregud, ingen med vettet i behold stapper skarpe kniver opp i rompa bare for å fjerne litt hår? I dette tilfellet veier velvære, helse og komfort i aller høyeste grad opp for estetikken i det hele. Jeg kunne knapt brydd meg mindre om jeg tilfeldigvis skulle legge merke til at en kvinne jeg var intim med hadde hår i rompa. Selv ville jeg aldri fjernet hårveksten i anus, om så kongen hadde påpekt dette. Dessuten har jeg da vitterlig bedre ting å bruke tid på enn å sørge for at rompehullet mitt til en hver tid ser velfrisert ut.

Lenke til kommentar

Jeg er gutt på 18, og jeg får VELDIG mye hår i rævva og ellers andre steder. Barberer det aldri helt glatt, men jeg trimmer der jeg føler sjøl det trengs. Dama mi har veldig lite hår på kroppen, men om hu hadde hatt no hår her og der hadde jeg ikke brydd meg heller. Hu skal få lov til å fjerne det hu selv vil, og det samme med meg så lenge det ikke ødelegger for helsa etc. (Ja, i rævva kan det sette seg fast ting som ikke skal være der så lenge man ikke driter om man ikke fjerner litt hår om det er for mye.)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...