Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor greit er rompehår på jenter?


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_jente17_*

For det første: å barbere seg i rumpa er IKKE behagelig. For det andre er det en grunn til at det er hår der. Synes å huske at det blant annet er for at rumpeballene ikke skal gnisse mot hverandre.

For det andre: kanskje en del av guttene her bryr seg, men det finnes mange gutter som ikke bryr seg om det.

For det tredje:

Jo mindre hår på kroppen jo lykkligere blir denne gutten her!

 

Synes det er turn-off hvis jenta har mye hår på steder hun ikke skal ha det (rompa,lår, armer og selve juvelen).

 

Har faktisk stoppet pga det (selvfølgelig skjer dette i løpet av foreplay)

 

Føler at hvis jeg stiller opp shava de steder jeg skal være shavet. Så må dama det og t.t

damer har hår under armene, i rumpa, på låra og på fitta naturlig. Selvfølgelig fjerner mange av oss det ofte, men hvis du får deg kjæreste en gang bør du venne deg til at det ikke er sånn hver dag. Og med "armer", mener du på armene, eller under? Hvis du leter etter ei jente uten hår på armene: lykke til!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For det første: å barbere seg i rumpa er IKKE behagelig. For det andre er det en grunn til at det er hår der. Synes å huske at det blant annet er for at rumpeballene ikke skal gnisse mot hverandre.

For det andre: kanskje en del av guttene her bryr seg, men det finnes mange gutter som ikke bryr seg om det.

For det tredje:

Jo mindre hår på kroppen jo lykkligere blir denne gutten her!

 

Synes det er turn-off hvis jenta har mye hår på steder hun ikke skal ha det (rompa,lår, armer og selve juvelen).

 

Har faktisk stoppet pga det (selvfølgelig skjer dette i løpet av foreplay)

 

Føler at hvis jeg stiller opp shava de steder jeg skal være shavet. Så må dama det og t.t

damer har hår under armene, i rumpa, på låra og på fitta naturlig. Selvfølgelig fjerner mange av oss det ofte, men hvis du får deg kjæreste en gang bør du venne deg til at det ikke er sånn hver dag. Og med "armer", mener du på armene, eller under? Hvis du leter etter ei jente uten hår på armene: lykke til!

Jenter med hår er turn off.

Lenke til kommentar
KK-f:

da syntes du alle kvinner er trunr off. hele kroppen består av små dun hår. bortsettfra øyelokket,under foten og i håndflata

Å herre. Er du seriøs? Dunhår merker man ikke en gang, det er nok snakk om mørke, tydelige hår. Ja, det er naturlig, ja, det er turn-off.

å herre. er du seriøs? han får skrive åssen hår han mener da ...jeg er ikke synsk. mulig du er det. men det finnes faktisk jævlig mange menn der ute som er hysterisk for dun hår og alle andre type hår....

jeg har faktisk jobbet med dette og vet hvor hysterisk folk kan være med hår

Lenke til kommentar

Og folk lurer på hvorfor det er flere pedofile/hebefile som kommer frem i lyset. Når jenter er langt i uti utviklinga si når de er 13-14 år og ingen har hår uansett om de er 10 eller 70... USJ!

 

Jeg er ikke interesert i å ha sex med en 10-åring, eller noen som ser ut som om de er 10. Litt hår MÅ det være.

Lenke til kommentar
Jeg er ei jente på 18 og har hatt endel forhold men i alle mine forhold har mine guttekjærester alltid kommentert rompehårene mine. Jeg er ikke av den typen som liker å barbere så veldig mye der og jeg må si at de kommentarene jeg har fått har ikke vært sarkastisk. Hva synes dere andre gutter om dette?

DET ER IKKE GREIT I DET HELE TATT!

Lenke til kommentar
Og folk lurer på hvorfor det er flere pedofile/hebefile som kommer frem i lyset. Når jenter er langt i uti utviklinga si når de er 13-14 år og ingen har hår uansett om de er 10 eller 70... USJ!

 

Jeg er ikke interesert i å ha sex med en 10-åring, eller noen som ser ut som om de er 10. Litt hår MÅ det være.

Enig, jeg er ikke engang interessert i å tafse på noen som er like hårløse som en liten unge.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...