Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor greit er rompehår på jenter?


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Gjest LoveGirl

Jeg er ei jente på 18 og har hatt endel forhold men i alle mine forhold har mine guttekjærester alltid kommentert rompehårene mine. Jeg er ikke av den typen som liker å barbere så veldig mye der og jeg må si at de kommentarene jeg har fått har ikke vært sarkastisk. Hva synes dere andre gutter om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er ei jente på 18 og har hatt endel forhold men i alle mine forhold har mine guttekjærester alltid kommentert rompehårene mine. Jeg er ikke av den typen som liker å barbere så veldig mye der og jeg må si at de kommentarene jeg har fått har ikke vært sarkastisk. Hva synes dere andre gutter om dette?

 

Obious troll is obvious. Men skulle du faktisk være seriøs, så kan jeg fortelle deg at det er sykt heslig, å det vil de fleste skrive under på.

Lenke til kommentar

Jo mindre hår på kroppen jo lykkligere blir denne gutten her!

 

Synes det er turn-off hvis jenta har mye hår på steder hun ikke skal ha det (rompa,lår, armer og selve juvelen).

 

Har faktisk stoppet pga det (selvfølgelig skjer dette i løpet av foreplay)

 

Føler at hvis jeg stiller opp shava de steder jeg skal være shavet. Så må dama det og t.t

Endret av toy_man
Lenke til kommentar

Det tenker jeg også, såfremt dere ikke praktiserer anal-sex eller han skal gjøre andre ting med den åpningen ser jeg ikke problemet.

 

Jeg forstår at du kanskje ikke vil barbere osv, men om du er i et forhold og må jo faktisk ta imot konstruktiv kritikk med takk. Det handler om å gi og ta.

 

Jeg personlig hopper ikke i taket av avsky om jenten ikke har barbert leggene de siste ukene eller har en tust under armen, men hår i rumpen? Jeg vet ikke helt.. Har ikke så mye erfaring med det. Tror i alle fall at de fleste gutter ville satt pris på om du trimmet litt.

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Har aldri prøvd selv å barbere meg i rumpen, men har en venn som har, og han sier det er jææævlig vanskelig og det er sinnsykt ubehagelig etterpå også. Tuster, man får masse friksjon osv, jævlig å gå osv.

 

Det er altså mange faktorer med i bildet her, og jeg synes trådstarters helse og velvære er viktigere enn hennes potensielle partnere sin maks nytelse. Om noen skjønte den.

Lenke til kommentar
Når jeg ligger å tar på rumpen til damen, vil jeg helst ikke bli minnet på min egen rumpe.

Mener du at jenter skal barbere hele rompa?

 

Selvfølgelig, vist de har så mye hår at det kjennes ut som de har pels så er det rimelig ekkelt.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar
Det er altså mange faktorer med i bildet her, og jeg synes trådstarters helse og velvære er viktigere enn hennes potensielle partnere sin maks nytelse. Om noen skjønte den.

 

Bingo.

 

Å barbere inni rompesprekken er bare mas, både under og etter. Hvis det er snakk om hår over hele baken, kan jeg jo til en viss grad ha forståelse for at det er litt turnoff, men noe kraftig hårvekst tviler jeg veldig på at det er.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...