tft Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) PC'en min vil ikke starte opp. On/Off knappen på Strømforsyningen lyser, viftene står stille og det kommer en ganske høyfrekvent lyd fra Strømforsyningen. Tok ut den lille vifta(som vel blåser luft ut) denne er nok ødelagt, da den gjør mye motstand når en prøver å snurre den rundt for hånd. Fant en ny vifte og plugga i. Men det samme skjer som beskrevet over. Maskina har virket i mange mndr, og jeg har ikke lagt til eller fjernet noe hardware. Har lest i andre tråder om høyfrekvent lyd fra PSU'er, at dette har noe med spoler å gjøre. Men disse PSU'ene har fortsatt fungert selv me denne lyden. Min gjør ikke det. Endret 6. november 2009 av tft Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Prøv å koble fra alle kablene og ta en jumpstart. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=158981 Hvis den nå starter uten pipelyd så er det en kortslutning i PC. Men hvis den fremdeles piper er det nok noe galt i PSU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå