Hellemyr Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hei. Hvordan går får man fraktet store ting (felger, bodykit, motorer) fra usa? Har hørt at man kan opprette en konto i fraktselskap som holder til i usa, så kan de frakte det med båt til norge, for under 1000kr. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ett av de selskapene du kan bruke er f.eks JetCarrier. Jeg anbefaler at du unngår USPS, ikke fordi de er dårlige, men fordi Posten tar over ansvaret når pakken kommer til Norge, og de er forferdelig treige. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Ett av de selskapene du kan bruke er f.eks JetCarrier. Jeg anbefaler at du unngår USPS, ikke fordi de er dårlige, men fordi Posten tar over ansvaret når pakken kommer til Norge, og de er forferdelig treige. Bestilte netopp fra usa med UPS, La inn bestillingen søndagskveld, torsdag ringte de fra UPS rundt klokka 13, at de var utenfor døra mi med pakka. Så posten var ikke inne i bildet. Men det var noe alla JetCarrier jeg tenkte på. Så da får du en US adresse av jetcarrier som du bruker når du handler i usa, så sender jetcarrier pakken til deg, ja? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det er forskjell på USPS og UPS, pakker som sendes med USPS blir håndtert av Posten i Norge, mens UPS blir håndtert av UPS i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå