Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hår i rumpen

jesus124

Anbefalte innlegg

Hei jeg har hår i rumpen og er veldig usikker på hva jeg skal gjøre med det. Jeg har en del hår over alt utenfor i rumpen, og litt nedentil der sprekken er er det litt mer. Også litt inne er det MYE hår. Jeg lurer på om jeg skal shave dette her, og hvordan jeg skal gjøre det? For jeg har problemer med å få dette gjort på en praktisk og sikkert måte.

Enklere sagt: Hvor hen av rumpa er det smar(vanlig) t å shave bort håret, og hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den linken du ga anbefaler ikke å shave. Men jeg vet ikke for å være helt ærlig. Er det ikke meningen at man skal gjøre det da? Og innerst inne, når jeg åpner opp rumpen, er det masse hår rundt hullet. Det er denne jeg snakker om. Skal ikke den bort da? Begynner ikke hår å stinke? Jeg trenger forslag fra de som har gjort det. Virkelig hjelp!

Lenke til kommentar

Nei, takk, tror jeg napper den selv da, hehe.

Men jeg lurer på om det er helt normalt å ikke shave hår inni rumpa, eller om det blir sett på noe som unormalt og ekkelt?

Lenke til kommentar

Jeg bruker barbermaskin med skjeggtrimmer. Funker fett for meg.

Om det er unormalt kommer vel helt ann på hvem du spør. Spør du en av macho guttene som ikke bryr seg om sitt utseende så vil nok de si at det er homo/gay eller noe sånt.

Men alle jentene jeg har vært borti har likt det. De blir litt overrasket, men innrømmer til slutt at det ser mye bedre ut enn en rompe fult av hår ;o

Barber egentlig selve rompa. Mellom sprekken så barber jeg litt, men er ikke så lett å komme til der :s

Do it for the girls ;D

Endret av toy_man
Lenke til kommentar
Nei, takk, tror jeg napper den selv da, hehe.

Men jeg lurer på om det er helt normalt å ikke shave hår inni rumpa, eller om det blir sett på noe som unormalt og ekkelt?

Heeelt normalt det å shave, ja! :)

Endret av SageggA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...