jesus124 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hei jeg har hår i rumpen og er veldig usikker på hva jeg skal gjøre med det. Jeg har en del hår over alt utenfor i rumpen, og litt nedentil der sprekken er er det litt mer. Også litt inne er det MYE hår. Jeg lurer på om jeg skal shave dette her, og hvordan jeg skal gjøre det? For jeg har problemer med å få dette gjort på en praktisk og sikkert måte. Enklere sagt: Hvor hen av rumpa er det smar(vanlig) t å shave bort håret, og hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det hjelper vel mye å klippe vekk det grøvste, med den samme saksa som du bruker på kjøkkenet. Eh nei, det var feil. Du bruker en egen saks til dette som du gjemmer vekk når den ikke er i bruk. Evt. vasker den godt. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 http://itpro.no/art/4599.html Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Den linken du ga anbefaler ikke å shave. Men jeg vet ikke for å være helt ærlig. Er det ikke meningen at man skal gjøre det da? Og innerst inne, når jeg åpner opp rumpen, er det masse hår rundt hullet. Det er denne jeg snakker om. Skal ikke den bort da? Begynner ikke hår å stinke? Jeg trenger forslag fra de som har gjort det. Virkelig hjelp! Lenke til kommentar
SageggA Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Du bør få noen til å nappe bort håra, da blir resultatet mer varig og mye resultatet mye "vakrere" :) Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Du bør få noen til å nappe bort håra, da blir resultatet mer varig og mye resultatet mye "vakrere" :) Også er det ikke vondt i det hele tatt Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Du bør få noen til å nappe bort håra, da blir resultatet mer varig og mye resultatet mye "vakrere" :) Også er det ikke vondt i det hele tatt Det er heller ikke flaut! "Mammaaaaaaaaa?! Kan du nappe rumpehåra mine?" Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Viss moren hans elsker ham, ville hun nok gjort det. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nei, takk, tror jeg napper den selv da, hehe. Men jeg lurer på om det er helt normalt å ikke shave hår inni rumpa, eller om det blir sett på noe som unormalt og ekkelt? Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg klipper vekk avogtil, tror da ikke det er spesielt unormalt! Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Jeg bruker barbermaskin med skjeggtrimmer. Funker fett for meg. Om det er unormalt kommer vel helt ann på hvem du spør. Spør du en av macho guttene som ikke bryr seg om sitt utseende så vil nok de si at det er homo/gay eller noe sånt. Men alle jentene jeg har vært borti har likt det. De blir litt overrasket, men innrømmer til slutt at det ser mye bedre ut enn en rompe fult av hår ;o Barber egentlig selve rompa. Mellom sprekken så barber jeg litt, men er ikke så lett å komme til der :s Do it for the girls ;D Endret 7. november 2009 av toy_man Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Trådstarter: bruk din registrerte bruker fra og med nå, ingen grunn til å svare som gjest - gjestekonto er ment for andre ting enn å ikke gidde å logge seg inn. Send meg en PM om du lurer på noe. Lenke til kommentar
SageggA Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Nei, takk, tror jeg napper den selv da, hehe.Men jeg lurer på om det er helt normalt å ikke shave hår inni rumpa, eller om det blir sett på noe som unormalt og ekkelt? Heeelt normalt det å shave, ja! Endret 7. november 2009 av SageggA Lenke til kommentar
Right Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Heeelt normalt det å shave, ja! Og heeeelt normalt å ikke gjøre det. Lenke til kommentar
LilleKrokodille Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Dette burde være en god grunn til å la være: http://vgd.no/helse-sex-og-livsstil/samliv...r-rumpene-deres Nemlig. Endret 10. november 2009 av LilleKrokodille Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 http://itpro.no/art/4599.html Lykke til! Dette burde være en god grunn til å la være: http://vgd.no/helse-sex-og-livsstil/samliv...r-rumpene-deres Nemlig. Dette er bare tull, jeg napper rævskjegget selv og har ingen av de nevnte problemene i de skrønene. Har ikke prøvd hårfjerningskrem, men det skal vel funke bedre enn mer vonde alternativene. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Han ene kompisen min tok litt hårfjærningskrem i rompa og lot det bli der litt, så skylte han det ut Han sa det svei og tørke seg i ræva en liten stund etterpå Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Tror ikke jeg ville brukt hårfjerningsmiddel i rumpen. Tror det blir litt for sterkt. Vanlig høvel skal funke fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå