Kristian2k Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hallo. Lurte på om noen her har noen egne tanker ang. Chrysler Stratus? Har hørt at det er mye feil på bilene dems, stemmer det? Ikke lurt å kjøpe på grunn av konkurs - har det noe å si i forhold til deler o.l.? Lenke til kommentar
support81 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hallo. Lurte på om noen her har noen egne tanker ang. Chrysler Stratus? Har hørt at det er mye feil på bilene dems, stemmer det? Ikke lurt å kjøpe på grunn av konkurs - har det noe å si i forhold til deler o.l.? Stakkars da, nesten dårlig gjort at det ikke er noen som har svart deg tidligere, får jo håpe at du ikke har endt opp med å kjøpe deg en slik bil ennå da Chrysler Stratus er vell en av de få bilene som kan komme inn under kattegorien lort/søppelbil Har heldigvis ikke hat en slik bil selv, men har skrudd på flere stykker av dem og jeg har nok aldri mødt en fornøyd eier av en slik bil ennå De har store problemer med bremser og det elektriske. Det er ofte en grunn til at en tilsynelatende flott bil med masse utstyr selges for en dritt og ingenting, det er som oftest ikke noe å ha på Så mitt beste råd til deg må være å holde deg langt borte fra disse bilen Lykke til med valg av bil og bilkjøpet :-) mvh support81 Lenke til kommentar
erott Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hallo. Lurte på om noen her har noen egne tanker ang. Chrysler Stratus? Har hørt at det er mye feil på bilene dems, stemmer det? Ikke lurt å kjøpe på grunn av konkurs - har det noe å si i forhold til deler o.l.? Stakkars da, nesten dårlig gjort at det ikke er noen som har svart deg tidligere, får jo håpe at du ikke har endt opp med å kjøpe deg en slik bil ennå da Chrysler Stratus er vell en av de få bilene som kan komme inn under kattegorien lort/søppelbil Har heldigvis ikke hat en slik bil selv, men har skrudd på flere stykker av dem og jeg har nok aldri mødt en fornøyd eier av en slik bil ennå De har store problemer med bremser og det elektriske. Det er ofte en grunn til at en tilsynelatende flott bil med masse utstyr selges for en dritt og ingenting, det er som oftest ikke noe å ha på Så mitt beste råd til deg må være å holde deg langt borte fra disse bilen Lykke til med valg av bil og bilkjøpet :-) mvh support81 Lenke til kommentar
erott Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hei! Stratus er meget gode biler, men 95-96-97 modellene hadde nok noen svakheter. Fra og med 98-2000 modellen var kvaliteten bedre, mye bedre. Jeg har selv en Stratus LX, 2,5 V6 1999 mod. Jeg har nå kjørt bilen 224000 km. og det har på langt nær vært så mye problemer med Stratusen,som det har vært på andre bilmerker som jeg har hatt tidligere. Jeg har eid Ford Capri, Ford Sierra, Ford Mondeo, Nissan Stanza, Nissan Laurell og Toyota Corona og en Camry. Jeg skal snart skifte ut min Stratus med en ny Chrysler Sebring med 2,7 liters bensinmotor, den skal jeg kjøpe ny i Danmark, koste hva det koste vil, kvaliteten er såpass god at man får MYE bil for pengene! Kan for ordens skyld nevne at jeg over femti år gammel, så bilerfaringer har jeg. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Forøvrig er det sjelden noe problem med deler, det er en del leverandører i Norge som skaffer deler fra "alternative" produsenter. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har eid en Chrysler Sebring LX 2.0 med automat i fem år og hadde vel ikke akkurat mye problemer med den bilen. Byttet kun slitedeler som bærarmer/foringer, skiver, klosser, olje+filtere osv. Da jeg solgte bilen hadde den gått over 200.000km og den gikk fortsatt som en klokke uten noen feil. Kunne godt tenkt meg en Chrysler igjen, men siden jeg trenger en stasjonsvogn så var det ikke så mange alternativer bortsett fra 300C og den har jeg ikke råd til nå. Men jeg må si jeg savner gamlebørsa.. Billige deler fra USA og lett å skru på var den også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå