♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Hei, er en gutt på femten år, som lurte på om det er normalt å få öresus når jeg kommer? Når dama mi ronker av meg og jeg kommer, så får jeg öresus. Ble veldig redd förste gången Endret 6. november 2009 av KK-f Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det høres ikke helt normalt ut nei, jeg har hvertfall aldri opplevd dette. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det rister gjerne mye når man har omgang, gjerne mer hvis du ligger underst så kan presset på brystkassen gjøre slik at ørevoksklumper løsner i øret. Det kan rett og slett bare være at det ligger løse voksklumper i øregangen. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg legger også en stemme på ørevoks, ta deg en tur til en lege eller øre/nese/hals spesialist og be han om å tømme øregangene dine for voks. Lenke til kommentar
Gjest streamer Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Sjekk blodtrykket ditt hos legen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg