Snailcake90 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Heisann alle mann, jeg har nylig kjøpt en hel mengde unytte gagdes fra dealextreme.com og blandt annet en caps med et LED-display med rullende tekst! http://images.virtualvillage.com/007750-018/003.jpg ( bilde av capsen ) og lurte på om dere har noen heftige forslag til hva jeg kan skrive på den, for jeg vurderer sterkt å ta den med ut på byen imorgen men det kommer jo ann på om jeg har noe fett å skrive kan skrive opp til 255 bokstaver, men hold det gjerne mye kortere enn det. takk =) Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 "I Was Here" "Give me money" "Allt for norge" "Leser du dette har du ikke noe liv" "Se en annen vei" (Sorry, er svensk. Så norsken min er litt dårlig) Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Herlig! takk, skal bruke noen av disse, kan ha 6 forskjellige tekster lagret på displayet å velge mellom dem norsken din er slettes ikke dårlig forresten Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 xD kan jeg ikke skrive, fordi det er bare store bokstaver man kan skrive, så det blir ikke så bra.. men CAPSMAN er lagret som 1 av de 6 =) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) LOL THE CAKE IS A LIE MY CAPS ONLY HAVE CAPS LOCK (passer fint siden det kun er store bokstaver) Endret 6. november 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) MY CAPS ONLY HAVE CAPS LOCK (passer fint siden det kun er store bokstaver) MY CAPS ONLY HAVE CAPS LOCK BECAUSE I AM CAPSMAN STRAIGHT OUTTA CAPSTON Endret 6. november 2009 av Ducktoy Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Stemmer for den siste! Evt. klassikkeren, "I fuck on the first date!" Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 MY CAPS ONLY HAVE CAPS LOCK (passer fint siden det kun er store bokstaver) +1. "Kjøp meg ei pils for i helvete" hadde jeg hatt. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 MY E-PENIS IS THE BIGGEST! Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 your mom is hottt! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 your mom is hottt! Din mor er sterk, eller din mor er varm? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Haha! Stemmer for "MY CAPS ONLY HAVE CAPS LOCK" jeg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå