Simenrf Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Nå er Call of Duty Modern Warfare 2 rett rundt hjørne, og jeg lurer på om dere cod gamere kommer til å gå over til det eller fortsette med orginalen? Tenker da på dere som spiller på PC. World at War var en skuffelse syntes jeg, og jeg har lite tro på at MW2 kommer til å bli noe bedre enn orginalen. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Kommer til å piratkopiere MW2, spille gjennom singleplayeren, og så fortsette på cod4 igjen. Uten dedikerte servere gidder jeg ikke kjøpe MW2. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Uten dedikerte servere er det liten eller ingen grunn til å spille MW2 på PC i Multiplayer. Kommer nok til å gjøre som poster over meg, ettersom IW har tatt bort absolutt all incentiv jeg hadde til å kjøpe spillet (i.e. den gode MP opplevelsen jeg hadde fra COD4). Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Både jeg og mange i clanen kommer til å fortsette med cod4. Mange i clanen kommer til å skaffe det ulovlig og spille gjennom SP delen. Men ikke MP Hvorfor støtte et spill som ikke er laget for pc community? Cod4 er et genialt spill. Hvorfor skal de forandre på noe som funker perfekt?! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 kommer nok til å fortsette med cod4. har fremdeles ikke alle våpenene i gull Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Kommer til å piratkopiere MW2, spille gjennom singleplayeren, og så fortsette på cod4 igjen. Uten dedikerte servere gidder jeg ikke kjøpe MW2. Samme her. Om dedicated servers kommer vha. en patch senere så kan det forandre seg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Om dedicated servere kommer sener kommer jeg til å være i tvil. Det blir utvilsomt konge, men om det overvinner hat følelsen jeg har for IW... mest sannsynlig gjør det vel det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nå har dere faktisk ikke prøvd multiplayeren ennå da. Det kan jo godt hende de har greid å kode spillet slik at multiplayer fungerer bra. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nå har dere faktisk ikke prøvd multiplayeren ennå da. Det kan jo godt hende de har greid å kode spillet slik at multiplayer fungerer bra. Kan jo hende. Men det hjelper fortsatt ikke at det ikke er dedi servere. Har hørt at cod4 på ps3 var så som så. Tviler på at det er stor forbedringer (snakker da om servere etc) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 CoD4 var så ille på PS3 at jeg kjøpte det til PC for å kunne spille skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå