Gå til innhold

Kommer folka til å fortsette med CoD4 (pc)?

Anbefalte innlegg

Nå er Call of Duty Modern Warfare 2 rett rundt hjørne, og jeg lurer på om dere cod gamere kommer til å gå over til det eller fortsette med orginalen? Tenker da på dere som spiller på PC. World at War var en skuffelse syntes jeg, og jeg har lite tro på at MW2 kommer til å bli noe bedre enn orginalen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten dedikerte servere er det liten eller ingen grunn til å spille MW2 på PC i Multiplayer. Kommer nok til å gjøre som poster over meg, ettersom IW har tatt bort absolutt all incentiv jeg hadde til å kjøpe spillet (i.e. den gode MP opplevelsen jeg hadde fra COD4).

Lenke til kommentar

Både jeg og mange i clanen kommer til å fortsette med cod4. Mange i clanen kommer til å skaffe det ulovlig og spille gjennom SP delen. Men ikke MP

Hvorfor støtte et spill som ikke er laget for pc community?

Cod4 er et genialt spill. Hvorfor skal de forandre på noe som funker perfekt?!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nå har dere faktisk ikke prøvd multiplayeren ennå da. Det kan jo godt hende de har greid å kode spillet slik at multiplayer fungerer bra.

Lenke til kommentar
Nå har dere faktisk ikke prøvd multiplayeren ennå da. Det kan jo godt hende de har greid å kode spillet slik at multiplayer fungerer bra.

Kan jo hende. Men det hjelper fortsatt ikke at det ikke er dedi servere.

Har hørt at cod4 på ps3 var så som så. Tviler på at det er stor forbedringer (snakker da om servere etc)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...