parvati Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det kommer opp et vindu med jevne mellomrom hvor det står at jeg må taste inn ordene som står der for å unngå at pc'en slår seg av. Hva er dette? Lenke til kommentar
parvati Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Dette er bildet som kommer opp ganske ofte.. Endret 9. november 2009 av parvati Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Gratulerer, du har blitt medlem av et botnett. (tror jeg) Kjør igjennom denne guiden. Endret 9. november 2009 av Thomas. Lenke til kommentar
TakeR^ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Gratulerer, du har blitt medlem av et botnett. (tror jeg) x2 Pass på å kjør windows update (ser du har en oppdatering liggende) og for all del, last ned google chroome eller firefox i stede for IE som nettleser Men følg den guiden som ble postet over Lenke til kommentar
parvati Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Holder det ikke om jeg tilbakestiller maskina til før dette skjedde? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Dama har fått den samme dritten. Står at den heter Windows Defend, skal tolig etterligne Windows Defender. Hvordan hun fikk det vet jeg ikke, siden hun er veldig forsiktig samt kjører Opera. Men leter etter møkka nå, slik at det kommer vekk. Edit: Og det viste seg at det er koobface. Dama har sikkert fått det via Facebook. Endret 9. november 2009 av KVTL Lenke til kommentar
parvati Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Kjørte malwarebytes, og fikk fram masse koobface-greier! Ser ut som jeg fikk fjerna det, for alt virker bra no! Takk for hjelp! :-) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå