afdsgdfsghrede Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Heisann! Jeg sliter litt med at jeg ikke får opplaste som jeg vil. Når nedlastingen holder på opplaster den greit, men så fort nedlastingen er ferdig stopper opplastingen eller holder seg på 0,1-0,2 kb/s. Jeg bruker utorrent og har ingen begrensinger på opplasting. Tilkoblingen er OK og porter og alt er åpent. Er dette vanlig eller gjør jeg noe feil? Lenke til kommentar
flydman Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Heisann! Jeg sliter litt med at jeg ikke får opplaste som jeg vil. Når nedlastingen holder på opplaster den greit, men så fort nedlastingen er ferdig stopper opplastingen eller holder seg på 0,1-0,2 kb/s. Jeg bruker utorrent og har ingen begrensinger på opplasting. Tilkoblingen er OK og porter og alt er åpent. Er dette vanlig eller gjør jeg noe feil? Hvis det er flere som laster opp enn ned , det du nettop lastet ned, deles opplastigheten på fler altså et forhold mellom hvor mange som henter og hvor mange som seeder. henter du filer som har ligget en stund vil dette skje , helt til etterspørselen blir større enn tilgjengeligheten. Lenke til kommentar
afdsgdfsghrede Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Heisann! Jeg sliter litt med at jeg ikke får opplaste som jeg vil. Når nedlastingen holder på opplaster den greit, men så fort nedlastingen er ferdig stopper opplastingen eller holder seg på 0,1-0,2 kb/s. Jeg bruker utorrent og har ingen begrensinger på opplasting. Tilkoblingen er OK og porter og alt er åpent. Er dette vanlig eller gjør jeg noe feil? Hvis det er flere som laster opp enn ned , det du nettop lastet ned, deles opplastigheten på fler altså et forhold mellom hvor mange som henter og hvor mange som seeder. henter du filer som har ligget en stund vil dette skje , helt til etterspørselen blir større enn tilgjengeligheten. Men poenget er at jeg bevisst har lastet ned torrents med fler leechers enn seeders for å kunne øke min ratio. Blir samme resultat fortsatt Lenke til kommentar
flydman Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Heisann! Jeg sliter litt med at jeg ikke får opplaste som jeg vil. Når nedlastingen holder på opplaster den greit, men så fort nedlastingen er ferdig stopper opplastingen eller holder seg på 0,1-0,2 kb/s. Jeg bruker utorrent og har ingen begrensinger på opplasting. Tilkoblingen er OK og porter og alt er åpent. Er dette vanlig eller gjør jeg noe feil? Hvis det er flere som laster opp enn ned , det du nettop lastet ned, deles opplastigheten på fler altså et forhold mellom hvor mange som henter og hvor mange som seeder. henter du filer som har ligget en stund vil dette skje , helt til etterspørselen blir større enn tilgjengeligheten. Men poenget er at jeg bevisst har lastet ned torrents med fler leechers enn seeders for å kunne øke min ratio. Blir samme resultat fortsatt Hvis du er på PB stemmer ikke disse tallene på antall leechers/seeders. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Høres ut som om at du har feil innstilling på preferences, queueing. Still opp ratio før den stopper og sett tiden til 0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå