Gå til innhold

Mulighet å koble Xbox 360 til pc skjerm og pc høytalere?

gamerman

Anbefalte innlegg

er ikke høytalerne allerede koblet i subben idag med egne tilkoblinger (spesialplugger)

Har ikke subben slike: phono-input-sockets.png

Jo det stemmer :) Men subwoofen må kobles til lydkort for at det skal fungere. Trodde kanskje det var slik at den måtte ha egen inngang til xboxen og. Men da ser det ikke slik ut da :) hehe

Jeg regnet med at siden det var rød og hvit der så måtte de plugges til den røde og hvite utgangene på den adapteren du linket til :)

Skulle ønske det var mulig å bruke komponent kabelen jeg fikk med xboxen til å plugge lyd til høytalerene med også hdmi i skjerm hehe. Men da måtte jeg vel ha optisk inngang tror jeg

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er fryktelig usikker egentlig, siden jeg har lite peil på lyd så svarer jeg bare utifra det jeg vet. Men får ikke lyd på subwoofen på pcen om jeg ikke kobler den til lydkort :)

aha, skjønner. lydkortet er en utkilde. det samme er xboxen.

Nå skjønner du også :)

hvis man ikke kobler lyd til en høytaler så kan vel ikke forvente seg at den skal spille musikk av seg selv. (litt morsomt?)

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Hehe ^_^

Tok bare to bilder for å vise hvordan den ser ut bak :)

post-21058-1265042421_thumb.jpg

Den grønne ledningen samt den orange til venstre som det står front på og subwoofer (Audio Inputs) kobler jeg til lydkortet. Det er ikke mulig å koble disse to front og subwoofer via noe da?

post-21058-1265042430_thumb.jpg

Endret av gamerman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...