Gå til innhold

Xbox 360 - Hvor er det billigst og hvilken versjon bør jeg gå for?

master940

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke at folk plages med at den bråker så mye har hatt 3-5 forskjellige xboxer alldri vært borti noe extremt, men derimot da jeg skaffet ps3,

Jeg er kjempe fornøyd med min xbox 360 sin lyd, nesten ingen ting :) Derimot om personen som nevnte over hvis Arcaden hans bråker like mye som den på youtube videoen så er det noe galt x)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kun hatt bråk når jeg ikke har lastet spillet inn på harddrive og jeg spiller online. Men ja sant at PS3 lager mindre lyd. Men jeg merker ikke særlig til det selvom jeg har arcade, sliter ikke med støy jeg, uten om det jeg så ikke lastet spill på HDD og spiller online.

Lenke til kommentar
Men jeg merker ikke særlig til det selvom jeg har arcade, sliter ikke med støy jeg, uten om det jeg så ikke lastet spill på HDD og spiller online.

Når jeg leser det du skriver her så blir jeg enda mer overbevist om at det må være noe galt med min arcade. Som jeg skrev tidligere i tråden så går vifta for fullt fra jeg legger cd'en i driven. Bråker som et uvær. Helt umulig å ha lavt volum på tv'en for da hører jeg ingenting. Dette er en helt ny arcade. :(

Jeg er en helt ny xbox eier, noen som kan fortelle meg hvor jeg skal henvende meg? I butikken eller microsoft kundeservice?

Endret av 2die4
Lenke til kommentar

Er det noen måte å se hva slags Xbox en har? Kjøpte min Elite i sommer, og den bråker endel, spesiellt DVD-drevet er helt forferdelig, så å spille eldre spill som ikke kan installeres (f.eks. Crackdown) er ett mareritt.

edit:

Må vel presisere at jeg tenker på hvilken generasjon og ikke elite/pro/arcade

Endret av karakas
Lenke til kommentar
Du har ikke sett en plass de selger call of duty boxen til grei pris ?

Lefdal selger, Super Elite boksen m/ COD: MW2, 2konsoller og 250GB HD fra og med i morgen.. Eneste butikken jeg vet om som selger den Limited Edition pakka.

Prisen er også rimelig til 2990,-

Lenke til kommentar

Billigst akkurat nå er utrolig nok Spaceworld. 1990 for Elite Pure/Lego Batman bundelen.

Elkjøp og Expert har samme pris men det er online og de har ikke maskiner inne.

så å spille eldre spill som ikke kan installeres (f.eks. Crackdown) er ett mareritt.

Crackdown vil faktisk kunne installeres når zune/facebook etc updaten kommer.

Lenke til kommentar
Men jeg merker ikke særlig til det selvom jeg har arcade, sliter ikke med støy jeg, uten om det jeg så ikke lastet spill på HDD og spiller online.

Når jeg leser det du skriver her så blir jeg enda mer overbevist om at det må være noe galt med min arcade. Som jeg skrev tidligere i tråden så går vifta for fullt fra jeg legger cd'en i driven. Bråker som et uvær. Helt umulig å ha lavt volum på tv'en for da hører jeg ingenting. Dette er en helt ny arcade. :(

Jeg er en helt ny xbox eier, noen som kan fortelle meg hvor jeg skal henvende meg? I butikken eller microsoft kundeservice?

Du blander ikke dvd-drev bråket med viftene nå? Når man spiller fra drevet "skal" den bråke. Da suser den ganske bra. Bråker den like mye når maskinen bare står på også?

Lenke til kommentar
Du blander ikke dvd-drev bråket med viftene nå? Når man spiller fra drevet "skal" den bråke. Da suser den ganske bra. Bråker den like mye når maskinen bare står på også?

Stor sjanse for at jeg gjorde det ja. Det er nok drevet, og ikke viften som bråker. Maskinen er jo kald, så det er ingen grunn til at viften skal gå for fullt. Skal definitivt kjøpe meg en harddisk slik at jeg slipper dette, for det er ikke komfortabelt med et drev som bråker såpass.

Lenke til kommentar
Har en premium fra rundt 2006 tenker jeg, bråker en ny Elite merkbart mindre? Selve drevet altså, for det er vel det som står for mesteparten av støyen når man spiller?

Nei. Jeg kjøpte den helt nye bundelen og drevet bråker akkurat like mye som på eldre maskiner jeg har prøvd.

Den eneste positive forskjellen er at viftene aldri ser ut til å øke særlig under spilling. Noe de gjør på eldre maskiner jeg har prøvd. Så det blir litt mindre støy enn før med installerte spill.

Lenke til kommentar

Veit ikke helt hvor jes skal spørre, men kan vel prøve her. Jeg er på jakt etter en ny xbox 360, men er usikker på hvor jeg skal køpe den fra. Det er egentlig samma så lenge jeg får minst 60 gb hardisk. De fleste butikker kjører nå en bundel på Xbox elite, 120 gb hardisk og med lego batman og pure(woohoo :p )til 2000.

Så har jeg sett at gamestop har et tilbud på på en elite, 120 gb hardisk, lego batman, pure, mirrors edge og et valgfritt spill, dette koster 2499 kr. Med andre koster de så og si det samme da et et av de valgfie spillene koster ca 500 og lego batman, pure og mirrors edge ikke intreserer meg noe. Noen som tror de går med på en deal å ta bort de tre spillene jeg ikke er intresert i å sett ned prisen til 2000, eller at jeg får velge to valgfrie spill og og tar bort de andre og prisen er fortsatt 2500.

Så har jeg sett på tilbud fra england og der har jeg sett et tilbud fra amazon som virkelig frister. http://www.xbox360-offers.co.uk/ Det er det øverste tilbudet jeg vurderer, en elite med 120 gb hardisk, til 189 pund, 1750 kr, og 3 valgfrie spill fra lista. deriblant lego batman - pure bundelen med en kontroll, som teller som et spill. Det som jeg derimot ikke forstår er at det står at COD MW2 inngår i tilbudet, men den står ikke på de spillene man kan velge, noen ider hvorfor den ikke står der?

Lenke til kommentar

Du må ikke glemme å regne inn ca 400kr i mva på konsollen fra Amazon, og på toppen av dette så kommer det sikkert noen hundre kroner i frakt også.

Ellers så ser jeg ikke det tilbudet du snakker om. Det jeg ser er en konsoll til £189 og så kan du betale £10 ekstra for 2 spill, og enda £10 til for MW2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...