master940 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 hei! Jeg har noen spørsmål om hvor det er billigst å kjøpe xbox nå. Og jeg lurer på hvilken utgave av xpox 360 jeg skal kjøpe meg .Arcade er billigst men jeg lurer på om det er nokk lagringsplass , skal spille en del fifa 10, så jeg trenger sikkert ikke alt for mye lagringsplass . Er det noe andre forskjeller på xbox 360 arcade og de andre enn bare lagringsplass forskjellen.. takker for alle svar.. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Elite er den billigste nå iforhold til lagring. Koster 1995,- på elkjøp for Elite 120 gb med kompositt kabel og 2 spill. Denne kan ikke flashes enda om det er tilfellet. Arcade har veldig lite lagring, følger vel med et minnekort for lagring av spill profiler. Skal du ikke laste ned demoer eller legge spill inn på maskinen så anbefaller jeg arcade. Men bare for 200-300 til får du jo 120 gb harddisk Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Du kommer til å angre om du kjøper arcade. Siden du spiller fifa er du nok opptatt av spill moduser som ultimate team. Det er ganske fett. Så er det vel noe som hetet adidas update eller noe sånt. Du bør kjøpe noe annet en arcade. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Elite er den billigste nå iforhold til lagring. Koster 1995,- på elkjøp for Elite 120 gb med kompositt kabel og 2 spill. Denne kan ikke flashes enda om det er tilfellet. Arcade har veldig lite lagring, følger vel med et minnekort for lagring av spill profiler. Skal du ikke laste ned demoer eller legge spill inn på maskinen så anbefaller jeg arcade. Men bare for 200-300 til får du jo 120 gb harddisk 120 GB Harddisk koster 1000 kr. Skal du ha Live anbefaler jeg Premium eller Elite. Elite koster 1995,- med 2 spill så sant skal sies. Premium vet jeg ikke helt, men Arcade med Rock Band får du til 1499,- og bare Arcade koster 1000 kr. Og btw: Syntes det er billigst på GameStop. Endret 6. november 2009 av JT_NIKO Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Elite er den billigste nå iforhold til lagring. Koster 1995,- på elkjøp for Elite 120 gb med kompositt kabel og 2 spill. Denne kan ikke flashes enda om det er tilfellet. Arcade har veldig lite lagring, følger vel med et minnekort for lagring av spill profiler. Skal du ikke laste ned demoer eller legge spill inn på maskinen så anbefaller jeg arcade. Men bare for 200-300 til får du jo 120 gb harddisk 120 GB Harddisk koster 1000 kr. Skal du ha Live anbefaler jeg Premium eller Elite. Elite koster 1995,- med 2 spill så sant skal sies. Premium vet jeg ikke helt, men Arcade med Rock Band får du til 1499,- og bare Arcade koster 1000 kr. Og btw: Syntes det er billigst på GameStop. Du missforsto meg, jeg sier at om han legger til 200-300 til for en Elite så får han 120 gb med på kjøpet istedet for å gå for en Arcade som koster rundt 1700 Endret 6. november 2009 av gamerman Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Elite 120 GB er nede i 1955,- enkelte steder. Spaceworld hadde to spill inkludert. Men skal sies at det var et dagstilbud, Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Jeg tenkte å kjøpe Arcade. Kom fram til at jeg burde kjøpe noe som er litt bedre når jeg først kjøper. Hovedforskjellen er harddisken. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte Elite med 120 GB harddisk. Blir garantert flere spill, kanskje noen tillegspakker og en del demoer etterhvert. tro meg Bilspillet Forza Motorsport 3 kommer med to plater. Disk 2 må du installere på harddisken. Det tar ca. 2 GB. Som flere her nevner, så koster det rundt 1000,- for en harddisk på 120 GB. Å kjøpe det med en gang kan du faktisk spare penger på. Mvh Magnus Rønning Endret 6. november 2009 av Magronmhr Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Du missforsto meg, jeg sier at om han legger til 200-300 til for en Elite så får han 120 gb med på kjøpet istedet for å gå for en Arcade som koster rundt 1700 På GameStop her får du Arcade for 1099,- så tviler på at det er rundt 1699,- i mange butikker. Lenke til kommentar
Balloo Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Elite 120 GB er nede i 1955,- enkelte steder. Spaceworld hadde to spill inkludert. Men skal sies at det var et dagstilbud, Sikker på at det var dagstilbud? I følge reklameavisen deres så står det ingenting om det. Men skulle ikke forundre meg, Spaceworld er noen sleipe jævler. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Du missforsto meg, jeg sier at om han legger til 200-300 til for en Elite så får han 120 gb med på kjøpet istedet for å gå for en Arcade som koster rundt 1700 På GameStop her får du Arcade for 1099,- så tviler på at det er rundt 1699,- i mange butikker. Så rart :O De selger arcade for 1799 på nettet www.gamestop.no Lenke til kommentar
Gamechill Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det hørtes veldig rart ut, vet at de har hatt slike kampanjer på arcade til 999 et par ganger. Da må det være veldig billig i din butikk isåfall. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Jeg kjøpte nettopp en arcade. Har hørt noen rykter om høyt støynivå, men hadde aldri i min villeste fantasi sett for meg hva som ventet meg. Viften går i hundre konstant og lager himla mye støy. Det er rett og slett svært ubehagelig. Kan det være noe galt med mitt eksemplar eller er det slik det skal være? Spol 30 sek ut i denne youtube videoen for å få en pekepinn på hvordan støynivået på min arcade er: I motsetning til eksemplaret i videoen viser min arcade ingen røde lamper. Endret 7. november 2009 av 2die4 Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Oi det var mye bråk :S Lenke til kommentar
Balloo Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg kjøpte nettopp en arcade. Har hørt noen rykter om høyt støynivå, men hadde aldri i min villeste fantasi sett for meg hva som ventet meg. Viften går i hundre konstant og lager himla mye støy. Det er rett og slett svært ubehagelig. Kan det være noe galt med mitt eksemplar eller er det slik det skal være? Spol 30 sek ut i denne youtube videoen for å få en pekepinn på hvordan støynivået på min arcade er: I motsetning til eksemplaret i videoen viser min arcade ingen røde lamper. Ja, da er det noe totalt galt. Vifta skal gå på minimum når den bare er på. Spiller man kan den gå litt opp alt utifra hvor krevende spillet er for maskinen. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Jeg kjøpte nettopp en arcade. Har hørt noen rykter om høyt støynivå, men hadde aldri i min villeste fantasi sett for meg hva som ventet meg. Viften går i hundre konstant og lager himla mye støy. Det er rett og slett svært ubehagelig. Kan det være noe galt med mitt eksemplar eller er det slik det skal være? Spol 30 sek ut i denne youtube videoen for å få en pekepinn på hvordan støynivået på min arcade er: I motsetning til eksemplaret i videoen viser min arcade ingen røde lamper. Det må være noe galt. Det er IKKE vanlig. Jeg har Arcade med 120 GB Harddisk selv[Eliten ble ødelagt så tok harddisken og kjøpte en Arcade], og den lager ikke så mye støy. EDIT: Skrivefeil Endret 7. november 2009 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Du missforsto meg, jeg sier at om han legger til 200-300 til for en Elite så får han 120 gb med på kjøpet istedet for å gå for en Arcade som koster rundt 1700 På GameStop her får du Arcade for 1099,- så tviler på at det er rundt 1699,- i mange butikker. Så rart :O De selger arcade for 1799 på nettet www.gamestop.no Rart. Her får du jo Arcade + Rock Band: The Beatles for 1499,- selg Rock Band som brukt til GameStop og voilà, Arcade til 1099,- og det er sånn fortsatt, men vet ikke hvor mye lenger det varer, men tror ikke at Arcaden kommer til å koste så mye etter det. Og det der med priser på GameStop, du så på nettet så sto det at den kostet 1799,- det er ikke første gang GameStop gjør noe sånt. Jeg fant The Godfather 2 til 299,- så skulle jeg sjekke hva det kostet brukt, og da kostet det OVER 300 kr. Da har de ikke fått gjort noe med det, og hadde noen valgt å kjøpt det uten å vite at nytt koster mindre, tipper jeg på at GameStop hadde solgt det slikt xD Så du må være på vakt på GameStop, men er du vant til dem og vet hva som kan være feil, o.l så er det nok greit. ; p Lenke til kommentar
Gamechill Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Du har ikke sett en plass de selger call of duty boxen til grei pris ? Endret 7. november 2009 av Gamechill Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) NVM.. Endret 7. november 2009 av Tanner Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Jeg kjøpte nettopp en arcade. Har hørt noen rykter om høyt støynivå, men hadde aldri i min villeste fantasi sett for meg hva som ventet meg. Viften går i hundre konstant og lager himla mye støy. Det er rett og slett svært ubehagelig. Kan det være noe galt med mitt eksemplar eller er det slik det skal være? Spol 30 sek ut i denne youtube videoen for å få en pekepinn på hvordan støynivået på min arcade er: I motsetning til eksemplaret i videoen viser min arcade ingen røde lamper. Det må være noe galt. Det er IKKE vanlig. Jeg har Arcade med 120 GB Harddisk selv[Eliten ble ødelagt så tok harddisken og kjøpte en Arcade], og den lager ikke så mye støy. EDIT: Skrivefeil Min arcade bråkte som et uvær, kjente faktisk vibrasjoner i gulvet(sto oppå tv bordet,O_O). Folk er blitt så vant med xbox sitt utrolige bråk at de ikke merker det, tror dem får sjokk om dem slår på en ps3. Null db. Men ja, som sagt. Ikke gå for arcade, gå for elite. Arcade angrer du raskt på. Endret 7. november 2009 av geedoo Lenke til kommentar
Gamechill Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Skjønner ikke at folk plages med at den bråker så mye har hatt 3-5 forskjellige xboxer alldri vært borti noe extremt, men derimot da jeg skaffet ps3, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå