bkf_94 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Heisann, jeg er en 15 år gammel gutt som er ca 174/175 høy og veier 72 kg men jeg vil gjerne ned til noe rundt 65-67 kg Jeg trener hver dag (tar noen ganger en pause på en eller to dager i uken). Jeg jogger på moderat/høyt tempo (10.5-11 km/t) i 15 minutter, pause i 5 og jogger 15 min til, så driver eg med litt styrke trening. Så jeg lurte på om noen kunne gi meg tips eller om noen kunne sette opp en treningsplan for meg (vill blitt ekstra takknemlig for den siste ) Har også et spørsmål, hvordan får man stammere mage? Takker på forhånd for alle svar Endret 6. november 2009 av bkf_94 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Heisann, jeg er en 15 år gammel gutt som er ca 174/175 høy og veier 72 kg men jeg vil gjerne ned til noe rundt 65-67 kgMed den vekten i forhold til høyden er det ingen grunn til å slanke deg. Vil du se tynn og pinglete ut ? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Helt enig med k-orm. INGEN GRUNN FOR Å SLANKE DEG. Kanskje det hadde vært bedre å gå opp i vekt? Du tenker vel på six packen.. Tren godt og spis bra. Da legger du på deg muskler, og etterhvert vil du se rutene komme fram. Når jeg først begynte å trene styrke var jeg en pingle på 50kg som alle køddet med, nå er jeg 70kg og ingen kødder med meg lengre. Dessuten, var jeg lubben og eide ikke muskler, hadde fett på magen og så helt jævlig ut. Etter 6 månder med trening, så kunne jeg se 4 packen komme fram. Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Helt enig med k-orm. INGEN GRUNN FOR Å SLANKE DEG.Kanskje det hadde vært bedre å gå opp i vekt? Du tenker vel på six packen.. Tren godt og spis bra. Da legger du på deg muskler, og etterhvert vil du se rutene komme fram. Når jeg først begynte å trene styrke var jeg en pingle på 50kg som alle køddet med, nå er jeg 70kg og ingen kødder med meg lengre. Dessuten, var jeg lubben og eide ikke muskler, hadde fett på magen og så helt jævlig ut. Etter 6 månder med trening, så kunne jeg se 4 packen komme fram. Det er fettet på magen som eg ikke liker, trener du bare magen så går det vekk? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ingenting som heter punkt forbrenning. Det er ikke helt sikkert at fettet fra magen forsvinner uansett om du går ned 5-10kg. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Berre pass på at du forbrenner meir kalorier enn du får i deg. Sett opp eit skikkelig kosthold. Ellers fortsetter du berre å trene som du gjer. Du kan jo eventuelt få eit treningsprogram som går på forbrenning, men burde ikkje vere nødvendig. Lenke til kommentar
1993 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 drit i sixpacken, tren skuldre og rygg. stol på meg, det er det damene liker! det er uansett bedre å se stor ut og ha litt ekstra på magen enn å være en liten pingle med slimpack Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 drit i sixpacken, tren skuldre og rygg. stol på meg, det er det damene liker! det er uansett bedre å se stor ut og ha litt ekstra på magen enn å være en liten pingle med slimpack Takker for tipset Lenke til kommentar
Knife Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 drit i sixpacken, tren skuldre og rygg. stol på meg, det er det damene liker! det er uansett bedre å se stor ut og ha litt ekstra på magen enn å være en liten pingle med slimpack Damene liker en veltrent kropp, ikke store skuldre brei rygg. Små lår, mini triceps og flatbryst. Tren hele kroppen, tren knebøy, markløft og benkpress. Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ligger trolig i kostholdet. Spis oftere og sunnere, det finnes mange sider om kosthold og trening men har funnet en artikkel jeg synes passer bra for deg. Husk at det er helt nødvendig med et bra kosthold for å kunne oppnå optimal treningsefekt! Et bra kosthold vil kreve et veldig langt innlegg for å forklare hva er, men fortalt veldig kort: Spis minst hver tredje time Spis variert (grovt, fint, grønnsak, frukt, fisk, fugel, okse, gris, osv) alt går! Hold telling med kaloriene (ikke fanatisk! men finn ut hva som inneholder mye energi og ikke) Carbohydrater på morran og Proteiner på kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå