CebteR Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hei. Anskaffet meg windows 7 for noen dager siden, men har et litt irriterende problem. Hver gang jeg åpner en mappe eller trykker på en annen mappe generelt, kommer det en lav bass lyd. Et lite dunk fra subwooferen min. Er det noen innstillinger jeg kan endre på får å fjerne denne lyden? Takker for svar Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 kommer det en lav bass lyd. Et lite dunk fra subwooferen min.Vet ikke hva det er for noe, men instillinger for windows-lyder gjøres i hvertfall under 'sounds' -fanen ('Lyder' på norsk ?) i lydinstillingene. (controlpanel -> hardware and sounds -> Sound). Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Ja, såpass langt har jeg kommet, men finner ikke den lyden som er når man åpner mapper og lignende. Hvordan kan jeg skru av en spesefikk lyd, og hvilken skal jeg skru av? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 'Windows Navigation Start' heter den klikkelyden. Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Bare å klikke på lyden og så kan du browse lyder, så valgte jeg bare none. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå