Aetius Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Oktoberfesten er ingen konkurranse, men det er ingen liten jobb å gjennomgå alle bildene, og det er heller ikke alle som poster sine beste bilder i galleritråden. Vi ønsker imidlertid å profilere de beste bildene i en artikkel på forsiden, og dermed trenger vi deres hjelp: Hvilke bilder fra årets oktoberfest syntes du var best? Post dem her! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg har tittet litt i kveld og sett på bilder som ikke er i galleriet (man kan argumentere for at alle de bør nomineres ). Jeg synes at k.n.b's islagte vann bør være med. iamluka's vannstråler er også interessante. arnold_layne kan ikke hatt det lett når han skulle velge tre bilder til galleriet, han heller. Frost-bite sier mye om høsten for min del. Moroklumpen Trondster moret oss igjennom hele måneden med sine bløde vitser og gode bilder. Et eksempel på kombinasjonen er denne. Laze kjørte hardt på street i s/h. Hadde sansen for det tragikomiske i denne. RandiA har opparbeidet seg som en ekspert på blomsterbilder. Oktoberfesten var ingen unntak; jeg hadde sansen for disse strikkepinnnene. Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Vil definitivt ta en god titt i galleritråden - og der trekke fram k.n.b's løvely bot, EvilHomers livaktige engel og Teddys truende overflyvning. Får også framheve bilder som OysteinSannes båt og andreasoverlands viv. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Johnny's Space, arnold_laynes Store Lungegårdsvann, KSolfjelds Uten tittel og Inc sitt fine høstbilde. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei, Jeg nominerer: Trondsters brilliante bilde (himmel, så smittsom den dårlige humoren din er, Trondster... ), OysteinSannes Shady Reflections, det magiske lyset i k.n.bs Torshovdal og Tomsis alien-landing. AndreasOverland har så mange bra portrett at det er vanskelig å velge, men jeg må jo nesten foreslå ett, så Helge... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 AndreasOverland har så mange bra portrett at det er vanskelig å velge, men jeg må jo nesten foreslå ett, så Helge... Navnet alene er nok til å nominere dette bildet (tilfeldigvis er dette også mitt navn ) Jeg vil nominere: OysteinSannes Days of My Life Lazes Alkoholiker og Kvinne i motlys Ildhodes Läkerol-bilde ok67s Sjokoladefoss Gcardinals Oppvask Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Vil nominere dette og dette. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det er mange gode bilder som allerede er nominert. I tillegg liker jeg disse bildene: Incs Morgenstund er gull igrunn Maranellos jobbilde OyvindHMs Mr. Grumpy IngerLiseWalles Mountain Games k.n.bs Er det gull alt som glimrer? Trondsters Mosekos EvilHomers Fargespill arnold_laynes I've been working on the railroad, just to pass the time away Jeg kunne vel nevnt bilder til det uendelige, men jeg tror jeg stopper der. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Dette var vanskelig...kunne listet opp en hel del. Noen representative er i hvert fall disse synes jeg: k.n.b. 21.oktober Kveldsarbeide og 17 oktober - Islagt vann tomsi42 4.Godt Fotfeste og 14.Benken og søplebøtta ok67 16.oktober - Regnbuer Tronster 21.oktober - Brillant RandiA Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Tomsi42s I parkeringshuset... eller It came from outer space. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg syns det er en dårlig ide. Litt av gleden, tror jeg, i det å bli nevnt i en artikkel er at dere i redaksjonen har plukket bilder. Selv nominerer jeg ingen før jeg har klart å se gjennom alle bildene. Og skal dere ha bildene til bare de som har fullført? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg syns det er en dårlig ide. Litt av gleden, tror jeg, i det å bli nevnt i en artikkel er at dere i redaksjonen har plukket bilder. Selv nominerer jeg ingen før jeg har klart å se gjennom alle bildene. Og skal dere ha bildene til bare de som har fullført? Egentlig et godt poeng, det her.. Det er veldig gøy at noen "uavhengige" i redaksjonen har plukket et bilde og trukket fram dette - ser godt B@L2s poeng. Så: +1 Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Så:+1 +1 herfra også Alternativt - velg ut fra samletråden for oktoberfesten. det vil kanskje motivere litt flere til å legge opp de bildene de er mest fornøyd med. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Alternativt - velg ut fra samletråden for oktoberfesten. det vil kanskje motivere litt flere til å legge opp de bildene de er mest fornøyd med. Morsomt også å ha et bilde man selv ikke tok med i samletråden, men som allikevel kom med. Hmm - kanskje dette i steden for å være en tråd kunne vært en oppfordring til å sende inn nominasjoner til en eller flere i utvelgelseskomiteen pr. PM - enda morsommere med overraskelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå