Gå til innhold

Er Obamas besøk verdt 100 mill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Akkurat nå legges det jo ned flere skoler enn noen gang, så at vi skal bygge nye skoler vet jeg ikke hvor du har fra.

 

Joda, noen kommuner trenger flere skoler, mens andre trenger penger så de slipper å legge ned ;)

 

Hva er best, Obama-visitt eller skoler?

 

Obama-visitt er best.

 

Det hjelper svært lite å få ny skole. Vi fikk ny skole, skolen er styggere enn før. Tagget ned osv.

 

Jeg tror du har missforstått en del her i livet.

 

Hvordan skolen ser ut har ikke noe å si.

 

Det som har noe å si er at mange må reise mange mil for å gå på skole!

Lenke til kommentar

Er jo greit at Norge betaler regningen når de først har invitert vedkommende.

Hadde du møtt opp på middag til en venn hvis du måtte betalt for hele middagen ?

 

Men om Obama var rette "vinneren" kan diskuteres. Misstenker det hele å være et økonomisk og politisk spill. Virker ikke som nobel komiteen har forstått begrepet fredspris.

Endret av christdi
Lenke til kommentar
Er jo greit at Norge betaler regningen når de først har invitert vedkommende.

Hadde du møtt opp på middag til en venn hvis du måtte betalt for hele middagen ?

Poenget er vel at de ikke skulle ha invitert han hit, men heller invitert han til å holde en tale over Skype :p

 

 

Kanskje det ja:), men jeg tror han sluttet å bruke internet etter at han vant valget?

Endret av christdi
Lenke til kommentar
Akkurat nå legges det jo ned flere skoler enn noen gang, så at vi skal bygge nye skoler vet jeg ikke hvor du har fra.

 

Joda, noen kommuner trenger flere skoler, mens andre trenger penger så de slipper å legge ned ;)

 

Hva er best, Obama-visitt eller skoler?

 

Obama-visitt er best.

 

Det hjelper svært lite å få ny skole. Vi fikk ny skole, skolen er styggere enn før. Tagget ned osv.

 

Jeg tror du har missforstått en del her i livet.

 

Hvordan skolen ser ut har ikke noe å si.

 

Det som har noe å si er at mange må reise mange mil for å gå på skole!

 

 

Jeg tror du missforstår litt. De rev ned den gammle for så å bygge ny på samme sted. Ser ikke logikken i det. Når den blir helt lik om et år.

Lenke til kommentar
Er jo greit at Norge betaler regningen når de først har invitert vedkommende.

Hadde du møtt opp på middag til en venn hvis du måtte betalt for hele middagen ?

Poenget er vel at de ikke skulle ha invitert han hit, men heller invitert han til å holde en tale over Skype :p

 

Dette besøket er jo et prakteksempel på sosialistenes dobbeltmoral. De roper og skriker om at folk må ta ansvar for miljøet osv. Men her setter de altså 100 millioner over styr, flyr inn, jeg vet ikke hva, sveiser, legger ny asfalt og gud vet hva slags miljøsløserier de foretar, bare for at en mann skal få overrakt en konvolutt og spise middag. Det er rett og slett helt sykt!

 

Private firma ville brukt videokonferanse. Sosialistsvinene tar mine skattepenger og kaster i dette sluket. Et helt unødvendig sluk. Dette er rett og slett en unnskyldning for sosialistsvinene til å spise dyr middag for mine penger, som mye heller kunne blitt brukt til noe annet fornuftig.

Lenke til kommentar
Hva er best, Obama-visitt eller skoler?

 

Obama-visitt er best.

 

Det hjelper svært lite å få ny skole. Vi fikk ny skole, skolen er styggere enn før. Tagget ned osv.

Det er fordi folkene på skolen din er noen idioter :) Muligens folkene på den rivaliserende barneskolen som gjorde det. Shit.

 

Obama-visitt. Henskit = Ingen verdens ting.

Skoler. Hensikt = Du vet, utdanne folk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...