Froskenfrode Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Jeg har 2 dekodere av typen Samsung DSB B560N. Det viser seg nemmlig det at den ene dekoderen(Den nyeste) er blokert for frie kanaler,siden jeg kun finner 74 kanaler i begge rommene med den. Samtidig som jeg finner 208 kanaler med den gamle dekoderen i begge rom. Noen som vet hvordan jeg får fjærnet blokkeringen???? mvh Frode Endret 6. november 2009 av Froskenfrode Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg har 2 dekodere av typen Samsung DSB B560N.Det viser seg nemmlig det at den ene dekoderen(Den nyeste) er blokert for frie kanaler,siden jeg kun finner 74 kanaler i begge rommene med den. Samtidig som jeg finner 208 kanaler med den gamle dekoderen i begge rom. Noen som vet hvordan jeg får fjærnet blokkeringen???? mvh Frode Det er nok ingen blokkering men heller en manglende "feature" i Samsung mottageren. Ikke stort du får gjort med det er jeg redd for. Lenke til kommentar
Froskenfrode Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Jeg har 2 dekodere av typen Samsung DSB B560N.Det viser seg nemmlig det at den ene dekoderen(Den nyeste) er blokert for frie kanaler,siden jeg kun finner 74 kanaler i begge rommene med den. Samtidig som jeg finner 208 kanaler med den gamle dekoderen i begge rom. Noen som vet hvordan jeg får fjærnet blokkeringen???? mvh Frode Det er nok ingen blokkering men heller en manglende "feature" i Samsung mottageren. Ikke stort du får gjort med det er jeg redd for. Javel hmm,litt rart at det er forskjell på de egentlig,begge er jo av samme modell Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Javel hmm,litt rart at det er forskjell på de egentlig,begge er jo av samme modell Det er jeg enig i og jeg overså også at du hadde to dekodere av samme modell.Er enig i at dette er ganske merkelig. Lenke til kommentar
Froskenfrode Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Fortsatt det samme problemet her,ikke fått løst det ennda Lenke til kommentar
LimeLite Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Fortsatt det samme problemet her,ikke fått løst det ennda Hei Sjekk siste programvare under dekoder informasjon. Siste programvare: Network Package 2.0.21, Produsentversjon 0006_Vi. Slik oppdaterer du din mottaker: Trekk ut strømledningen. Trykk inn og hold inne HØYREPIL på frontpanelet = Streken til høyre for OK. Sett inn strømledningen. Slipp HØYREPIL når alle lysdiodene på frontpanelet er tent. Nedlastingen starter og forløpet vises på TV-skjermen. Tar ca 10 minutter. Hjelper dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå