Po[wP]ow Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hei! Som sikkert de fleste allerede vet, har Microsoft gjort et tiltak der de har "tvunget" oppdatering på alle som bruker tidligere versjoner av Windows Live Messenger. Jeg lurer da på om noen vet om en måte å bruke de gamle Windows Live Messenger/MSN på. Jeg takler ikke å bruke den nyeste Windows Live Messenger fordi den mangler flere tusen funksjoner, og har erstattet det meste og gjort det dårligere, rett og slett bare for å ha noe å gjøre. Hvorfor blir web kameraet mitt speilvendt for meg, men ikke for de som ser på? Hvorfor endret de side hvor det personlige bildet skal være? Hvorfor kan jeg ikke dra filer inn i vinduet for å sende dem, uten at jeg skal starte "Deling av bilder"? Så til dere som har noen anelse om det går an å bruke f.eks. Windows Live Messenger 8.5 uten å måtte oppdatere, så takker jeg for svar på forhånd! Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ditt beste valg blir http://www.amsn-project.net/ Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 http://www.miranda-im.org/ Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Jeg spurte ikke om alternativer til andre type chatte-programmer, de har enda flere feil. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Da får du lage din egn perfekte IM-klient, for hvis du ikke får til det du vil med Miranda kan ikke engang det flygende spagetti-monsteret hjelpe deg. Lenke til kommentar
fakefox Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg lurer da på om noen vet om en måte å bruke de gamle Windows Live Messenger/MSN på. For those whom want to keep an old verion of windows live Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Jeg har ikke nevnt et eneste ord om å skulle ha en ny klient. Jeg lurte bare på hvordan det er mulig å bruke WLM 8.5 uten å oppdatere. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Jeg lurer da på om noen vet om en måte å bruke de gamle Windows Live Messenger/MSN på. For those whom want to keep an old verion of windows live Tusen takk! Det var akkurat det jeg trengte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå