Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst]Racing sykkel tips 50cc

Anbefalte innlegg

Halla! :p

Jeg trenger tips til racing sykkel 50cc. Jeg blir snart 16 år å må finne meg en sykkel og da tenkte jeg at det ville passet med en Racing sykkel. Jeg skulle gjerne hatt en som gikk litt fort originalt da jeg har litt strenge forelsre som har greie på mopeder og de ville funnet ut om jeg hadde trimmet den :)

Har sett litt på Aprilia rs 50 og en Derbi men er usikker

noen forslag? takker for svar :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

for all del ikek kjør orginalt

har sjøl foreldre som er ganske nazi på trim, nå får jeg såvidt lov og ha effektanleg og kjører rundt med full trim og har gjort det til og med før jeg fikk lov og ha effektanleg, hadde da rs50 med effektanleg og org lyd demper

kjøp rs50 99-05, ingen racing moped som har i nærheten av så gode kjøre egenskaper, vil påstå den knuser alle konkurente (altså racing) utenom utseende da ;)

Lenke til kommentar

Ingen av dere som leser hva dere har skrevet før dere trykker "Svar"?

Vil anbefale deg at du prøver deg frem etter hva du synes er best. Mitt valg falt på monkeybike.

Racingsykkel blir fort kjedelig, fordi disse kan du ikke "herje" med. Alle har litt behov for det noen ganger.

Ellers er vel Aprilia helt kurrant, men ikke forvent deg all verden til kjøreglede etter noen måneder.

Lenke til kommentar

det som Befs sier stemmer, blei dritt lei rs'en min etterhvert, kjører nå furia meax enduro og har det MYYYYYYE mer morro en jeg hadde med rs'en

kjøre i skauen på gamle traktor veier er morro som f, vel og merke med litt skikkelig trim, ligge på hjulet, for ikke snakke om hvor fett det er og kjøre på snøen :love:

Lenke til kommentar
Halla! :p

Jeg trenger tips til racing sykkel 50cc. Jeg blir snart 16 år å må finne meg en sykkel og da tenkte jeg at det ville passet med en Racing sykkel. Jeg skulle gjerne hatt en som gikk litt fort originalt da jeg har litt strenge forelsre som har greie på mopeder og de ville funnet ut om jeg hadde trimmet den :)

Har sett litt på Aprilia rs 50 og en Derbi men er usikker

noen forslag? takker for svar :D

Du har jo en del alternativer; Yamaha Aerox Racing, Aprilia Sx, Aprilia rs. Derbi er jo også fin, hehe:p

Prøvde kompissen min sin Aprilia Sx og den går som lynet;)!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...