T.O.E Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hei! Jeg forsov meg i dag (med vilje) og gidder ikke dra på skolen siden det er bare en økt igjen. Har noen noen bra tips over hva jeg kan si/gjøre til foreldrene og læreren? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Du kan si at du forsov deg. Hvorfor juge?;P Endret 6. november 2009 av Olaa Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Du var kvalm når du våknet opp, men så ble du bedre og bedre, og til slutt gikk på skolen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 DU ble bortført av romvesener og de utførte lobotomi på deg. Derfor måtte du ligge på sofaen et par timer siden de sa at du ikke kunne bevege deg på en stund. Etter det begynte du å hallisunnere og gikk inn i dyp transe og våknet opp uten klær 3km fra huset ditt Eller så kan du si at du forsov deg og ikke orket å gå på skolen. Your call. Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Forsoving er ikke så ille å inrømme. Si bare at du heller vil ha dagsfravær enn masse enkelttimer. Det burde funke for foreldre ihvertfall. Og hva lærerne synes er strengt tatt ikke så viktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå