Kea Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hei. Det er umulig å installere addons i firefox. Jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg har prøvd å installere diverse ting, bl.a NoScript, FlashPlayer, FlashGot og norsk bokmål ordliste. Når jeg klikker på "add to firefox" ("agree and install") laster firefox ned, og installerer. Så står det "restart firefox to complete your changes". Jeg har jo ikke noe annet valg enn å gjøre det, men når jeg restarter firefox er addons likevel ikke installert. Firefox lagrer ikke noen som helst forandringer når jeg restarter. Og jeg trenger FlashPlayer for å kjøre et program jeg har for lydkortet (skjønner ikke hvor firefox kommer inn i bildet, men hver gang jeg trykker start åpner browseren seg og sier at jeg må installe FlashPlayer for å kjøre dette programmet). Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Bruker du Vista eller Windows 7. Har opplevd noe tilsvarende på en maskin med Windows 7 RC. Det løste seg, uten at jeg aner hvordan. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Ingen av delene, jeg har Windows XP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå